با Tehran BUS ارزان تر و سریع تر در تهران جا به جا شوید

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

جا به جایی در کلان شهری همانند تهران معضلی بسیار بزرگ است که وقت و هزینه ی زیادی را از شهروندان تلف می کند. در این میان شهرداری تهران برای استفاده هر چه بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی دست به دامان تکنولوژی شده است تا بتواند هر چند اندک از بار ترافیکی شهر و هوای آلوده آن بکاهد.

مشکلات عدیده ای در استفاده از ناوگان اتوبوس های درون شهری تهران وجود دارد که باعث عدم استقبال مناسب از این سیستم حمل و نقل گشته است. یکی از این مشکلات فقدان سامانه ای جامع برای کسب اطلاعاتی همچون نقشه ی مسیر حرکت اتوبوس ها و همچنین زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه های مختلف است.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

در این میان شرکت ارتباطات کنترل فراگستر با معرفی اپلیکیشن Tehran BUS این خلع را به صورت کامل از بین برده است. این اپلیکیشن با رابط کاربری ساده و روان خود اطلاعاتی همچون تخمین زمان ورود اتوبوس به ایستگاه مورد نظر، نمایش تصویری مسیر و ایستگاه های خط انتخاب شده بر روی نقشه، نمایش فهرست نزدیک ترین ایستگاه های حوالی و چندین امکان کاربردی دیگر را به کابر ارائه می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن شهروندان تهرانی میتوانند آسانتر از قبل به ناوگان اتوبوسرانی تهران دسترسی داشته باشند و سفری کم هزینه و سریع را تجربه کنند.

این اپلیکیشن به صورت رایگان برای پلتفرم iOS ارائه شده است که می توانید آن را از طریق این لینک دریافت کنید. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.