معرفی اپلیکیشن J&J 7 Minute Workout ؛ ورزش در هفت دقیقه

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بی تحرکی و چاقی از بزرگترین چالش های بشری در عصر کنونی است. ماهیت شغل های امروزی، انسان ها را از تحرک و فعالیت بدنی به دور نگاه داشته و موجب اضافه وزن و چاقی افراد شده است. یکی از مقصران اصلی این شرایط تلفن های هوشمند هستند که ساعت های طولانی فرد را بدون کمترین تحرک به خود مشغول می دارند. حال بسیاری از توسعه دهنگان بر آن شدند تا با کمک این ابزارهای هوشمند، افراد را به ورزش و فعالیت بدنی ترغیب کنند. اپلیکیشن The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout App یا به اختصار J&J بهترین گزینه برای انجام فعالیت های ورزشی کوتاه و مفید است که به رایگان برای IOS عرضه شده است.


 اگر به اپ استور مراجعه کنید و به دنبال اپلیکیشن های ورزشی بگردید، اپلیکیشن J&J با امتیازهای فوق العاده ای که از کاربرانش کسب کرده، بهترین پیشنهاد برای شماست. این اپلیکیشن با بکارگیری اصول علمی قصد دارد تا با ارائه ورزشی کوتاه، سلامت فرد را تضمین کند. افراد علامند به ورزش می توانند بدون نیاز به وسایل ورزشی، تنها با انجام تعدادی از فعالیت های توصیه شده توسط J&J در مدت زمان هفت دقیقه، گامی بزرگ برای سلامتی خود بردارند. همچنین این اپلیکیشن با قابلیت شخصی سازی فعالیت های ورزشی ارائه شده تا کاربر بتواند حرکات مورد علاقه خویش را در مدت زمان دلخواه انجام دهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

11

اپلیکیشن J&J در انتها کاربر را از میزان فعالیت بدنی خود در روزهای مختلف آگاه ساخته و با یادآوری روزانه ی زمان ورزش، به یک مربی حرفه ای و آگاه برای هر فرد بدل می گردد. این اپلیکیشن برای آموزش حرکات ورزشی به افراد مبتدی، ویدئوهای مفید و کوتاهی را در خود جای داده تا فعالیت های ورزشی به صورت صحیح انجام شود.

برای دریافت اپلیکیشن The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout App از این لینک استفاده کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.