احتمالاً اپل نوار OLED بالای کیبورد مک بوک های جدید را Magic Toolbar بنامد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شرکت اپل هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که قصد دارد در کنفرانس چند روز آینده خود از سری تازه مک بوک هایش رونمایی کند، اما دیگر همه از این بابت مطمئن هستند. یکی از اصلی ترین ویژگی های جدید مک بوک های ۲۰۱۶ قطعاً نوار ابزار لمسی از نوع OLED خواهد بود که قرار است جایگزین دکمه های فانکشن قبلی شوند. حال ثبت رسمی نشان تجاری «Magic Toolbar» حدس هایی را در خصوص نام تجاری این نوار ابزار جدید ایجاد کرده است.


برایان کونروی (Brian Conroy) یکی از ایجینت های فعال در زمینه نشان های تجاری است. او به تازگی فاش ساخته که برند Magic Toolbar در فوریه امسال توسط یک کمپانی ساختگی و ناشناخته به ثبت رسیده است. شرکتی تحت عنوان «Presto Apps America LLC» که تنها دو هفته قبل از ثبت این نام تاسیس شده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

از دیدگاه این تحلیلگر دو شاهد برای آن که باور کنیم اپل پشت سر این کمپانی ساختگی ایستاده وجود دارد. اول این که اپل همین حالا عنوان Magic را در نام بسیاری از محصولات خود چون «Magic Mouse» یا «Magic Trackpad» و «Magic Keyboard» دارد و منطقی به نظر نمی رسد که شرکتی با صرف هزینه ای ۱۷۵۰۰ دلاری نامی مشابه آن چیزی را ثبت کند که اپل می تواند به راحتی مدعی آن شود.

سند دیگر این فرد بر مدعایش نام وکیل ثبت کننده نشان تجاری Magic Toolbar است. این فرد همان کسی است که پیش از این نام تجاری AirPod را برای اپل به ثبت رسانده بود.

نوار ابزار OLED جدید قرار است جایگزین دکمه های فانکشن در مک بوک های جدید شود و عملکرد همان دکمه ها را به علاوه قابلیت های برنامه ریزی و شخصی سازی و همچنین نمایش برخی دیگر از اطلاعات برای کاربر خود فراهم سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.