ارسال درخواست کمک اضطراری به دوستان خود به کمک اپل واچ

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یکی از مهمترین کاربردهای ابزارهای هوشمند سلامتی، تسریع اطلاع وضعیت بیمار به مراکز درمانی است. این ابزارهای اطلاعات حیاتی دارندگان خود را به همراه دارند و می توانند در مواقع اضطراری جان صاحبان خود را نجات دهند. اپل واچ نیز قابلیت های بیشماری در حوزه ی سلامت داشته و همچنین می تواند اطلاعاتی از قبیل موقعیت و مکان دقیق شما را نیز ذخیره کند. این ساعت هوشم قابلیتی با نام EMERGENCY SOS را در خود جای داده که به کاربر اجازه می دهد با مراکز فوریت پزشکی و یا پلیس به سرعت تماس تلفنی برقرار کند. با این حال کاربر می تواند لیست سه نفری از مخاطبین مورد نظر خود را به این قابلیت اضافه نماید تا موقعیت خویش را برای آنها در مواقع لزوم ارسال نماید.


برای معرفی افراد مورد نظر خود به لیست EMERGENCY SOS می بایست از طریق آیفون خود به اپلیکیشن اپل واچ مراجعه نمایید. سپس با رفتن به مسیر My Watch -> General -> Emergency SOS بر روی گزینه ی  SOS Contact اشاره نمایید. حال می توانید با جستجو در مخاطبین ثبت شده خود، فرد مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین برای پاک کردن اسامی اضافه شده به لیست EMERGENCY SOS کافی است بر روی نام مورد نظر به سمت چپ سوایپ نموده و بر روی آیکون Delete اشاره کنید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

apple-watch-delete-emergency-sos-contact

حال اگر در موقعیت اضطراری قرار گرفته اید، با فشردن کلید Side و نگاه داشتن آن، شمارش معکوس برای برقراری تماس اضطراری آغاز شده و پس از سه ثانیه علاوه بر تماس با مرکز پلیس، موقعیت شما به صورت پیامک برای خانواده و یا دوستانتان ارسال خواهد گشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.