حضور نوکیا در کنگره جهانی موبایل و احتمال رونمایی از اسمارت‌فون‌های جدید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هرگاه سخن از نوکیا به میان می آید همه کنجکاو می‌شوند که محصولات جدید این برند نام آشنا چه زمانی وارد بازار خواهند شد.  بر اساس گزارشات قبلی، شرکت یاد شده تا چند ماه دیگر از دستگاه های هوشمند خود پرده بر می‌دارد. گفته می شود پس از تجربه‌ی ناکام از همکاری با مایکروسافت، کمپانی HMD Global قصد دارد با همان نام نوکیا که ده سال در عرصه تلفن های همراه هوشمند غیبت داشته محصولات جدید را عرضه کند.


نخستین دستگاه‌های همراه ساخت شرکت HMD Global قرار بود تا چند ماه دیگر رونمایی شوند اما راهیابی‌شان به فروشگاه ها تا پیش از پایان سال جاری موضوعی نامشخص مانده و بیشتر انتظار می رود که اسمارت فون‌های نوکیا در اوایل ۲۰۱۷ رونمایی شوند که بهترین زمان ممکن برای این کار کنگره جهانی موبایل محسوب می شود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

رویداد یاد شده در بازه‌ی زمانی ۲۷ فوریه تا ۲ مارس(نهم تا دوازدهم اسفند) برگزار خواهد شد و نوکیا هم برای حضور در این کنگره اعلام آمادگی نموده، در واقع مدیر عامل و اجرایی کمپانی یاد شده آقای راجیو سوری در این مراسم زمانی را به سخنرانی اختصاص خواهد داد.

کمپانی فنلاندی قصد دارد به همین زودی ها از دو مدل تلفن همراه هوشمند خود پرده بردارد حال آنکه حضور شرکت مورد بحث در رویداد MWC 2017 نمی تواند تضمین قطعی برای رونمایی از اسمارت‌فون‌های نوکیا باشد.

با این حال این کمپانی در گذشته محصولاتش را در این رویداد معرفی می نموده و مطمئنا طرفداران پر و پا قرص این برند نوستالژیک هر ساله مراسم MWC را به امید ظهور محصولات جدید شرکت محبوب شان دنبال می کرده اند اما مدت هاست که این اتفاق روی نداده و ممکن است امسال نیز این موضوع تکرار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.