اشاره به پشتیبانی از USB 3.1 نسل دوم در کدهای نسخه بتای macOS سیرا

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

درگاه USB 3.1 نسل دوم از سرعت انتقالی برابر ۱۰ گیگابیت بر ثانیه برخوردار است، و آن طور که از کدهای نسخه بتای سیستم عامل جدید macOS سیرا (Sierra) برمی آید، اپل قصد دارد از این پورت جدید پر سرعت در رایانه های رومیزی و مک بوک های آینده اش بهره ببرد.


به گزارش وبسایت ۹to5Mac، در کدهای نسخه جدید سیستم عامل اپل برای رایانه های شخصی، کدی وجود دارد که در آن به پورت «Super Speed Plus» و سرعت «بیش از ۱۰ گیگابیت» اشاره شده است. «Super Speed Plus» نام مستعاری است که برای پورت USB 3.1 نسل دوم در نظر گرفته شده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

به احتمال فراوان نسل جدید کامپیوترهای مک و لپ تاپ های سری مک بوک پروی شرکت اپل در فصل پاییز روانه بازار خواهند شد و هیچ بعید نیست که امسال شاهد حضور این درگاه نسل دومی در آنها باشیم. این پورت از لحاظ سرعت خواندن، دو برابر سریع تر از نسل قبل خود است.

البته در کنار این درگاه، می بایست انتظار حضور نسل سوم پورت تاندربولت با سرعت انتقال حدود ۴۰ گیگابیت در ثانیه، و درگاه «DisplayPort 1.2» برای انتقال تصاویر را نیز داشته باشیم.

شاید در ابتدای امر و از دید کاربران عادی، این تغییرات به هیچ وجه به چشم نیایند و یا بی اهمیت جلوه کنند، اما با در نظر گرفتن فراگیری روز افزون استاندارد ۴K در بخش رسانه های تصویری و افزایش حجم فایل های پشتیبان رایانه ها، ضرورت استفاده از این درگاه های پر سرعت هر روز بیشتر می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.