امکان پرداخت درون مرورگر از طریق Apple Pay همزمان با عرضه iOS 10 فراهم شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یکی از ویژگی های جدید سیستم عامل iOS 10 امکان پرداخت مبلغ خریدها در خود مرورگر است. در این روش هنگامی که در مرورگر سافاری قصد انجام خریدی را داشته باشید، بدون نیاز به خروج از مرورگر و با استفاده از سرویس Apple Pay و تایید اثر انگشت، می توانید مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید.


حالا که نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته، وبسایت ها نیز به تدریج این پشتیبانی از قابلیت مذکور را به فروشگاه های خود می افزایند.

همین حالا نیز بسیاری از وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین مشهور از این قابلیت پشتیبانی به عمل می آورند و انتظار می رود با فراگیرتر شدن نسخه جدید سیستم عامل iOS، تعداد سایت های پشتیبانی کننده با سرعت مضاعفی افزایش یابد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۸

با این قابلیت جدید، پرداخت هزینه خریدها فقط و فقط با یک تاچ ساده انجام می گیرد و دیگر نیازی به وارد کردن شماره کارت، رمز دوم، کد CVV2 و هیچ کد دیگری وجود ندارد. ضمن این که سرویس Apple Pay نیز امنیت اطلاعات کارت اعتباری شما را تضمین کرده و مشخصات آن را در اختیار فروشندگان قرار نمی دهد.

قابلیت پرداخت از درون مرورگر، از پنجشنبه آینده و همزمان با عرضه نسخه نهایی سیستم عامل macOS Sierra، بر روی رایانه های مک و مک بوک های اپل نیز در دسترس قرار خواهد گرفت تا طیف کاربران بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

برای پرداخت های درون مرورگر در مک، کافیست یک آیفون یا اپل واچ را به رایانه خود متصل سازید تا فرایند تایید از طریق آنها انجام گیرد.

لازم به ذکر است که امکان پرداخت مستقیم از طریق اپل پی تنها در آن دسته از گجت های اپلی قابل استفاده خواهد بود که مجهز به سنسور اثر انگشت (Touch ID) باشند. این شامل آیفون ۶ و مدل های بعد از آن، و همچنین آیپد پرو، آیپد ایر ۲ و البته آیپد مینی ۳ و مدل های پس از آن می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.