انتشار تصویری از دکمه mute آیفون ۷ به رنگ مشکی

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

این روزها شایعات بسیاری در مورد نسل جدید آیفون وجود دارد و تصاویر مختلفی نیز از آن به بیرون درز کرده که هیجان علاقه مندان را بیش از پیش افزایش می دهد. یکی از جدیدترین این موارد انتشار تصویری از دکمه mute آیفون ۷ با رنگ مشکی معروف به Space Black است که می تواند شاهدی برای افزوده شدن رنگی جدید به گزینه های پیش روی خریداران باشد.


حساب توییتری منبع انتشار این عکس اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر نکرده، اما مدعی شده که این تصویر در همان کارخانه ای به ثبت رسیده که اسلات نگهدارنده سیمکارت آیفون ها را تولید می شود.

17753-15533-i7mute-l

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

در گذشته هم اخبار مشابهی در خصوص افزوده شدن رنگ «مشکی فضایی» به رنگ های نسل جدید تلفن هوشمند شرکت اپل به گوش رسیده بود. حتی یکی از طراحان خوش ذوق بر اساس همین شنیده ها اقدام به طراحی تصاویر مفهومی از نسخه مشکی آیفون ۷ کرده که اتفاقاً بسیار هم زیبا از آب درآمده اند.

اگر آیفون ۷ صاحب رنگ مشکی فضایی شود، گزینه های رنگی در دسترس آن مشابه دیگر محصول اپل، یعنی ساعت هوشمند اپل واچ خواهد شد. به خصوص که برای اولین بار رنگ رُز گلد در آیفون ۶s در اختیار مشتریان قرار گرفت. به نظر می آید که ارزشمندترین کمپانی دنیا می خواهد رنگبندی تمام محصولاتش، از مک بوک ها گرفته تا هدفون های بیتس، را یکدست نماید.

اولین بار آیفون ۵ با رنگ مشکی روانه بازار شد، اما مشکلات مربوط به پریدگی و ناپایداری رنگ و مشکلات رنگ آمیزی آلومینیوم بدنه آن باعث شد که این شرکت در آیفون ۵s از خیر استفاده از این رنگ بگذرد. حالا اما به نظر می رسد که این شرکت فناوری های لازم برای رنگ آمیزی با کیفیت و پایدار بدنه موبایل هایش به رنگ مشکی را یافته است.

باید تا ماه سپتامبر و رونمایی از آیفون ۷ و ۷ پلاس منتظر ماند و دید آیا چنین شایعاتی در نهایت به حقیقت می پیوندند یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.