اپل قصد دارد مک بوک پروی جدید را تا اواخر اکتبر رونمایی کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

آیفون ۷ و اپل واچ سری ۲، محصولات جدید اپل هستند که حالا دیگر روانه بازار شدند و در این شرایط توجهات به سمت دستگاه های مک معطوف شده اند. انواع دیوایس هایی که در مجموعه مک قرار می گیرند مدت هاست در انتظار بروزرسانی مانده اند؛ فرارسیدن تعطیلات سال نو میلادی فرصت خوبی برای اپل به حساب می آید تا دستی به سر و روی این محصولات بکشد و آن ها را روانه بازار کند.


بر اساس اخبار و شایعات، گمان می رود اپل در ماه اکتبر مک بوک پرو را با طراحی جدید عرضه کند. همچنین این احتمال هم می رود که سایر دستگاه های این مجموعه نیز با بروزرسانی هایی همراه شوند.

به نقل از وب سایت خبری-تحلیلی مک رومرز، اپل قدم های کافی در راستای معرفی نسل جدید مک بوک پروهایش را برداشته است. در این میان می توان به قابلیت هایی خاصی در مک او اس سیرا اشاره کرد که به نظر می رسد برای همگام شدن با سخت افزار جدید طراحی شده اند. شماری منابع آگاه نیز تاکنون نقل کرده اند که مک بوک پروهای امسال از حسگر اثر انگشت برخوردار هستند و به جای کلیدهای فانکشن بالای صفحه کلید، یک نوار LED لمسی جا خوش کرده که بر حسب نرم افزارهای مختلف، عملکردی متفاوت از خود نشان می دهد. همچنین گفته شده اپل در مدل های گرانقیمت تر ۱۵ اینچی لپ تاپ های یاد شده از پردازنده های گرافیکی «پولاریس» ساخت AMD بهره می برد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۲

macbook_pro_2016_case_top

وب سایت یادشده احتمال می دهد تا پایان هفته آینده، اپل بتای دوم از مک او اس سیرا را در دسترس توسعه دهندگان و آزمایندگان عمومی قرار خواهد داد تا مشکلات و نواقص احتمالی را نیز مرتفع کند و با این اقدام، سیستم عامل یاد شده را برای نصب بر روی رایانه های مک آماده سازی کند.

گمان می رود محصولات دیگر مجموعه مک نیز تا پایان سال از سوی اپل معرفی شوند. در میان آن ها می توان از مدل به روز شده مک بوک ایر یاد کرد که مطابق با گزارشات حالا دیگر به پورت USB نوع C مجهز شده و همچنین آی مک هایی که از پردازنده های گرافیکی ساخت AMD بهره می برند. در مورد سایر دستگاه ها و زمان رونمایی آن ها خبرهای جدیدی در دسترس نیست، همچنین مشخص نشده که سیستم های یاد شده همزمان و در جریان یک مراسم معرفی می شوند یا اپل این بار صرفا به یک اطلاع رسانی رسانه ای قناعت می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.