تحیلگران می گویند اپل فروش آخر سال خوبی را تجربه خواهد کرد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شرکت قطعات نیمه هادی Dialog که یکی از تامین کنندگان اپل به حساب می آید فروش مثبتی را برای آخر سال اپل برآورد کرده است. به دنبال آن آقای آمیت دریانانی، تحلیلگر موسسه RBC می گوید که معتقد است آیفون های اپل در ماه های منتهی به دسامبر، بیش از انتظار فروش داشته باشند.


پیش از این احتمال می رفت که در سه ماه سوم سال میلادی اپل فروشی معادل با ۲۹۰ تا ۳۲۰ میلیون دلار را تجربه کند حال آنکه گزارش اخیر از رشد ۱۳ درصدی این رقم به ۳۴۵ میلیون دلار خبر می دهد. Dialog می نویسد یکی از دلایلی که موجب جهش در فروش دستگاه های موبایل محسوب می شود، تمرکز سازندگان به سه ماه سوم سال و به مناسب روز ملی چین در اول اکتبر عنوان می شود.

آقای دریانانی همچنین دلایل دیگری همچون تمایل کاربران به پرچمداران جدید آیفون ۷ و ۷ پلاس و علاقمندی بیشتر به تهیه مدل ۵.۵ اینچی در کنار مشکلات پدید آمده برای نوت ۷ سامسونگ را از جمله دلایل تاثیر گذار بر فروش اپل در ماه دسامبر بر می شمارد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

iphone_7_plus_vs_iphone_7_camera_1000_thumb

در نظرسنجی اخیر RBC، میزان ۴۶ درصد از شرکت کنندگان به تهیه مدل ۵.۵ آیفون ۷ تمایل نشان دادند، درحالی که این رقم در سال گذشته ۳۸ درصد عنوان شده بود. افزون بر این بیش از نیمی از کاربران ترجیح می دهند به سراغ ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی بروند چرا که احتمال می دهند با انتخاب گزینه‌ی ۳۲ گیگابایتی در آینده با کمبود حافظه مواج شوند.

همچنین نتایج نظر سنجی یاد شده نشان می دهد ۱۷ درصد از شرکت کنندگان قصد خرید اپل واچ را دارند حال آنکه سال گذشته تنها ۱۳ درصد مایل به تهیه ساعت هوشمند اپل بودند. آمارها نشان می دهند که میزان استفاده از سرویس پرداخت اپل(Apple Pay) نیز با رشد ۸ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲۴ درصد جهش پیدا کرده است.

دریانی اذعان می کند که شرکت کالیفرنیای در ماه سپتامبر موفق شده ۴۴.۲ میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند و این رقم با جمع فروش پیش از تعطیلات سال نو به ۷۹ میلیون دستگاه خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.