فعالیت‌های اپل در حوزه‌ی مد و فشن ادامه دارد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

به نظر می رسد اپل به ادامه‌ی فعالیت در عرصه ی مد همچنان مصمم است چرا که کمپانی یاد شده امسال نیز قصد دارد یکی از اسپانسرهای جشنواره مت گالا ۲۰۱۷ (Met Gala) باشد. جشنواره یاد شده یکی از بزرگترین مراسمات دنیای مد و لباس به حساب می آید که سالانه در شهر نیویورک برگزار شده و به نفع موزه‌ی متروپولیتن سرمایه جذب می کند. شرکت اپل اولین بار از مراسم سال ۲۰۱۶ این جشنواره حمایت مالی به عمل آورد که در طی آن جانی آیو، مسئول بخش طراحی اپل، به همراه تیلور سویفت برگزاری مراسم را بر عهده داشتند.


مراسم مت گالا هر ساله حول موضوع خاصی برگزار می شود و به نظر می آید که تم سال گذشته با تمرکز بر تلاقی مد و فناوری بیشتر به سبک کار اپل می آمد حال آنکه تم امسال بیشتر از نام و لقب یک طراح مد سرشناس به نام Res Kawakubo ایده گرفته است؛ اما با این حال موضوع یاد شده کمپانی کالیفرنیایی را از حضور در این رویداد منع نکرده و اپل در کنار برندهای مطرح دنیای مد همچون H&M، Valentino، Farfetch و Condé Nast حامی مالی مت گالا ۲۰۱۷ خواهند بود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

خوب است این نکته را یاد آور شویم که حضور اپل در این عرصه از زمان رونمایی اپل واچ آغاز شد و این شرکت علاقه‌اش به حوزه مد را در معرض دید قرار داد. آن زمان بود که در همکاری با بوتیک ها و فروشگاه های مختلف به عرضه‌ی بندهای ساعت هوشمند یاد شده در رنگ و جنس های فراوان و متنوع اقدام نمود تا حدی که مطرح ترین مجله‌ی دنیای مد، Vogue، نیز در دو شماره تصویر و توضیحات این اسمارت واچ را به چاپ رساند.

هنوز مشخص نیست که آیا مسئولین رده بالای اپل در جشنواره مت گالا حضور پیدا خواهند کرد یا خیر اما سال گذشته جانی آیو، تیم کوک و پاول جابز(همسر استیو جابز) در میان حضار دیده شدند و همچنین جانی آیو مراسم را با ارائه‌ی سخنرانی آغاز نمود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.