اپل مشغول توسعه ایربادی بی سیم با چیپ بلوتوث اختصاصی کم مصرف برای آیفون ها است

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بر طبق گزارش وبسایت فوربس، کمپانی اپل پس از حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدست در آیفون جدید، حالا به دنبال حذف کامل سیم ها نیز هست و می خواهد ایربادهای بدون سیمی تولید نماید که با بهره گیری از چیپ بلوتوث اختصاصی، دوام شارژ بیشتری را به ارمغان می آورند.


منبع فوربس مدعی شده که شرکت کالیفرنیایی چند سالی هست که روی این چیپ دستکاری شده بلوتوث کار می کند. هدف نهایی آن است که ارتباط بین هدست ها و گوشی موبایل با حداقل مصرف انرژی برقرار شود و به نظر می آید تکنولوژی مورد نیاز برای این کار از طرف شرکت «Passif Semiconductor» در اختیار اپل قرار داده شده باشد. این شرکت در اصل استارت آپی بود که اپل در سال ۲۰۱۳ آن را به مالکیت خود درآورد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۲

اپل قصد داشت از این ایربادهای جدید در سال ۲۰۱۵ رونمایی کند، اما تکنولوژی تازه نتوانست کیفیت صدای مد نظر طراحان اپل را فراهم کند، به همین دلیل عرضه آن تا به امروز به تاخیر افتاده است.

این اولین بار نیست که چنین شایعه ای در خصوص ایرباد بی سیم اپل به گوش می رسد. اوایل سال جاری میلادی بود که شنیده شد هدست بی سیم بلوتوث اپل با دوام شارژ ۴ ساعته در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد، اما تا به امروز اقدامی از طرف اپل در تایید این خبر دیده نشده است.

عده ای معتقدند ایرباد وایرلس اپل همزمان با رونمایی از آیفون ۷ عرضه خواهد شد، اما منبع خبری فوربس نتوانست چنین احتمالی را تایید کند. گفته می شود اپل قصد دارد این ایرپادها را با نام تجاری «AirPods» روانه بازار نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.