اپل می گوید ۸۸% از دستگاه هایی که قادر به دریافت iOS 9 بوده اند، آن را نصب کرده اند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل در بخش توسعه دهندگان وب سایتش، عنوان کرده ۸۸ درصد از دستگاه هایی که قادر به نصب iOS 9 هستند، به این نسخه به روز رسانی کرده اند. این بدین معنی است که از هر ۱۰ نفری که آیفون یا آیپد دارند، ۹ نفرشان نسخه یاد شده را دریافت و نصب کرده اند.


apple-pie-chart-ios9

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

رویداد ماه سپتامبر امسال در روز چهارشنبه برگزار می شود و احتمال می رود چند روز پس از آن، iOS 10 برای دانلود آماده باشد و در اختیار کاربران قرار بگیرد. اپل امید دارد که تجربه خوشایند نسخه ۹ سیستم عاملش در این نسخه هم تکرار شود. بر طبق گزارش شرکت مورد بحث، در پایان سپتامبر سال گذشته حدود ۵۰ درصد از کاربران در کمتر از یک ماه به روز رسان نسخه ۹ را دریافت کردند. این رویداد، سریع ترین میزان مقبولیت را در تاریخ کمپانی اپل رقم زد. همچنین در ماه نوامبر و با ارائه نسخه ۹.۱، اهالی کوپرتینو اعلام کردند که این بار هم ۶۶ درصد از صاحبان آیفون و آیپد، دستگاه شان را به روز کرده اند.

خوب می دانیم که هر سیستم عاملی، معایا و مزایای خودش را دارد، اما وقتی صحبت راحتی در نصب و به روز رسانی سیستم عامل ها به میان می آید، iOS پادشاه این عرصه است و به اکثریت کاربرانش، فرصت استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل هایش را می دهد. این کار راحتی نیست؛ چرا که اگر به نحوه ای که اندروید هنگام عرضه به روز رسان هایش، انواع دستگاه ها را دسته بندی می کند و یا ویندوز که به طور اساسی فرآیند خاصی در توسعه سیستم عامل هایش دارد، نگاهی بیاندازیم، می بینیم که کاربران یا باید مدتی طولانی یا در بعضی مواقع به مدت نامعلومی در صف انتظار به روز رسانی بمانند، یا به طور کلی از دریافت آن نسخه محروم شوند.

همانطور که اشاره شد، احتمال می رود که  ۱۰ iOS هم، موفقیتی مانند نسخه قبل را تجربه کند. این بار در این به روز رسان، شاهد مواردی همچون Dark Mode، امنیت بالاتر و شکلک های بسیار متنوع تر خواهیم بود؛ به طور قطع، موارد دیگری هم خواهند بود که در کل، اجرای سیستم عامل را بیش از پیش روان تر و سریع  تر می کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.