اپل کلمه store را از نام فروشگاه هایش برداشت

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

به نظر می آید شرکت اپل قصد دارد تغییری کوچک در نامگذاری فروشگاه های فیزیکی خرده فروشی خود ایجاد نماید، به نحوی که دیگر نام استور «Store» در ادامه کلمه اپل «Apple» نخواهد آمد. اولین نشانه این تغییر در وبسایت این شرکت و در صفحه فهرست فروشگاه های فیزیکی اپل خود را نشان داده است.


نمای پیشین صفحه فهرست فروشگاه های اپل نمای پیشین صفحه فهرست فروشگاه های اپل

نمای فعلی و حذف کلمه Store از نام فروشگاه نمای فعلی و حذف کلمه Store از نام فروشگاه

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

حالا دیگر نام شعبات مختلف فروشگاه های خرده فروشی این شرکت با عنوان هایی مثل «Apple Union Square» یا «Apple Valley Fair» شناخته می شوند. به نظر می آید این تغییر با تاسیس فروشگاه های جدید شرکت کوپرتینویی در شهرهای سانفرانسیسکو و مرکز تجارت جهانی منهتن همراه شده است.

علاه بر این، اپل دستور العملی را در اختیار کارکنان تمام فروشگاه هایش قرار داده و از آنها خواسته دیگر برای فروشگاه های فیزیکی و آنلاین این شرکت از لفظ «استور» استفاده نکنند. البته این تغییر تدریجی بوده و با تاسیس هر فروشگاه جدید به مرور اعمال خواهد شد.

برخی تحلیلگران معتقدند که شرکت کالیفرنیایی با این تصمیم قصد دارد که نشان دهد شعبات جدید فروشگاه هایش چیزی بیشتر از یک فروشگاه خرده فروشی هستند و مشتریان می توانند خدماتی بیش از خرید یا پشتیبانی فروش دریافت نمایند.

به عنون مثال، شعبه «Apple Union Square» علاوه بر فروش محصولات، سالن همایشی با پرده نمایش با کیفیت ۶K با عنوان «The Forum» دارد که قرار است در آن گردهم آیی هایی را با حضور مشتریان و متخصصان شرکت برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.