با معرفی مک بوک پروی ارزان قیمت عملاً عمر مک بوک ایر پایان یافت

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

چند سالی بود که اپل مک بوک های سری ایر را به روز نمی کرد و به نوعی آنها را رها کرده بود. اما در مراسم امشب مشخص شد که دیگر باید عمر این سری از لپ تاپ های اپل را پایان یافته تلقی کنیم، چون علاوه بر عدم معرفی نسخه جدید، اپل با رونمایی از نسخه ارزان قیمت مک بوک پروی ۱۳ اینچی عملاً آن را به عنوان جایگزین ایر ۱۳ اینچی معرفی نمود.


این نسخه ارزان قیمت فاقد آن نوار ابزار لمسی زیبا در سایر مدل هاست، به علاوه این که به جای ۴ پورت تاندربولت، تنها دو عدد از آنها را داراست و فاقد اسلات کارت حافظه SD است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

در عوض اما این مک بوک پروی ۱۵۰۰ دلاری از حافظه داخلی سریع تر ۲۵۶ گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت رم و پردازنده Core i5 با کلاک هسته های ۲ گیگاهرتز بهره می برد.

نکته جالب تر این که این مک بوک پروی ارزان قیمت در برخی قسمت ها نسبت به آخرین ایر ۱۳ اینچی باریک تر بوده و وزن آن نیز برابر نسل اول این محصول است.

به هر حال خبر بد این است که حالا ارزان ترین مک بوک تولیدی اپل به جای ۱۰۰۰ دلار (مک بوک ایر ۱۱ اینچی) ۱۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اما در عوض در مقابل پرداخت این مبلغ محصولی بسیار قدرتمندتر از قبل نصیبتان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.