با کمک ویژگی Bedtime در IOS 10 خواب خود را مدیریت کنید!

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

سحرخیزی یکی از پایه های مهم موفقیت در زندگی انسان است. با وجود سرگرمی های واقعی و مجازی بی شماری که در دسترس هر فرد وجود دارد، خوابیدن در ساعات ابتدایی شب و به تبع آن بیداری در اوایل صبح، امری ناممکن تلقی می شود. با این حال توسعه دهنگان بسیاری با تمرکز بر مدیریت خواب کاربران خود، اپلیکیشن های متنوعی را راهی بازار کرده اند. در این میان اپل با ارائه قابلیت Bedtime در دستگاه های مجهز به IOS نیاز کاربران خود را تا حدودی برطرف نموده است.


برای تنظیم Bedtime در دستگاه های مجهز به نسخه دهم IOS، پس از ورود به اپلیکیشن Clock بر روی دکمه Bedtime اشاره کنید. با این کار اپلیکیشن از شما می خواهد که به سوالاتی درباره ی زمان تقریبی بیداری، روزهای کاری، میزان زمان خوابیدن و نیز زمان اعلام یادآور وقت خواب، پاسخ دهید. در مرحله پایانی می بایست صدای بیدارباش را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. اپلیکیشن Clock تنها از موسیقی های اندکی برای زنگ بیدارباش استفاده کرده و کاربر نمی تواند از میان موسیقی های موجود در دستگاه خود، گزینه ای را به این اپلیکیشن اضافه نماید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

bedtime-alarm

پس از جوابگویی به سوالات اپلیکیشن Clock، قابلیت Bedtime برای شما فعال شده و در صورت مراجعه دوباره به این اپلیکیشن با ظاهری متفاوت رو به رو خواهید شد. لازم به ذکر است که تنظیمات اولیه کاربر قابل تغییر بوده و می توان با توجه به شرایط، گزینه های پیش فرض ویژگی Bedtime را تغییر داد.

3 نظرات
  1. donya می‌گوید

    bedtime دقیقا کاراییش چیه؟ من ساعت خاب و بیدار شدن اینامو وارد کردم ولی همون ساعت ک نمیخابم عایا اینو تشخیص میده؟ دقیقا متوجه نشدم ب چ درد میخوره ساعتایی ک تو رویام میخایم و پامیشم رو تو این برنامه وارد کنم

  2. علیرضا می‌گوید

    با درخواست به کاربر برای زمان خواب و همچنین بیدار شدن اونها در صبح، زمان خواب و بیدار شدن با نرم افزار سلامت شرکت اپل ادغام میشن که اطلاعات مدت زمان خواب شما جمع آوری میشه و آنالیز میشه که برای سلامتیتون هم خیلی خوبه.
    همچنین یه تاریخچه ای از خواب هاتون رو براتون نمایش میده که ببینین ساعت خواباتون چه تغییراتی کرده.موفق باشین.
    توضیحات بالا از پاراگراف پنجم منبع هست.
    منبع:http://appleinsider.com/articles/16/06/21/inside-ios-10-new-bedtime-feature-helps-you-get-a-proper-nights- sleep

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.