مایکروسافت، «اسکایپ» را همگام با قابلیت های iOS 10 بروزرسانی کرد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شاید تا چند سال پیش فکرش را هم نمی کردیم که روزی بشود نام هایی مانند مایکروسافت و iOS را کنار هم قرار دهیم. حال آنکه چنین اتفاقی به امری عادی بدل شده و این دو در برخی زمینه ها باهم نقطه مشترک دارند. در همین رابطه باید این خبر خوب را بدهیم که مایکروسافت اپلیکیشن پیام رسانش، اسکایپ را به تازگی بروزرسانی کرده و ویژگی های جدیدی را در راستای قابلیت های تازه iOS 10 به آن افزوده است۹


با ارائه کیت Siri به توسعه دهندگان از سوی اپل، حالا برنامه های شخص ثالث این امکان را دارند تا توسط این دستیار هوشمند کنترل شوند. این همان کاریست که اهالی ردموند در بروزرسان اسکایپ اعمال کرده اند به طوریکه ازین پس برای برقراری تماس از طریق اپلیکیشن یاد شده، کافیست نام مخاطب مورد نظر را به سیری بگویید، این دستیار هوشمند برای محکم کاری نامی که تشخیص داده را برای تان نمایش می دهد و صرفا با تپ کردن روی نام، برقراری تماس آغاز می شود.

ios-10-4-skype

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۵۶

مایکروسافت همچنین در اقدام جالبی، لیست مخاطبین اسکایپ را با لیست موجود بر روی اسمارت فون ادغام کرده. خوبیه این کار اینست که دیگر نیازی نیست اپلیکیشن یاد شده را باز کنید تا به مخاطب مورد نظر دسترسی یابید؛ ازین پس اسامی ذخیره شده دراسکایپ نیز در همان لیست اصلی مخاطبین قابل دسترسی هستند. گفنه می شود شرکت یاد شده قصد دارد از امکانات کیت سیری در نسخه تجاری اسکایپ(Skype for Business) نیز بهره ببرد. مایکروسافت زمان عرضه این بروزرسانی را حوالی اکتبر عنوان کرده است.

ios-10-3-skype

توسعه دهندگان اپلیکیشن یاد شده می گویند از آنجا که این برنامه از قابلیت های CallKit آخرین نسخه iOS نیز بهره می برد، ازین پس تماس های دریافتی اسکایپ، مانند سایر تماس ها به نمایش در می آیند و کاربر می تواند به راحتی تماس های دریافتی را از طریق اسکایپ یا به صورت عادی پاسخ دهد. این ویژگی به زودی در اسکایپ بیزنس نیز جای خواهد گرفت.

لازم است به این نکته اشاره کنیم، برای برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های یاد شده می بایست آیفون تان را به iOS 10 بروز کرده باشید و سپس با آیپدیت اپلیکیشن یاد شده می توانید نوع تازه ای از کاربری این اپلیکیشن محبوب را تجربه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.