بزرگترین پاکسازی اپ استور در حال انجام است

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت اپل وعده داد دست به یک پاکسازی اساسی در فروشگاه نرم افزاری خود اپ استور می زند و طی آن تمام اپلیکیشن های تاریخ گذشته و رها شده را حذف خواهد کرد. بررسی های جدید نشان می دهد که این پاکسازی بالاخره آغاز شده است.


بر اساس بررسی های انجام گرفته توسط وبسایت Sensor Tower، در ماه اکتبر امسال شاهد بزرگترین پاکسازی اپ استور در یک سال گذشته بوده ایم که این امر نشان می دهد وعده اپل بالاخره در حال تحقق است. لازم به یادآوریست که کمپانی کالیفرنیایی تاریخ ۷ سپتامبر را به عنوان آخرین مهلت برای توسعه دهندگان جهت به روز آوری اپلیکیشن های خود طبق استانداردها تعیین کرده بود.

طبق اعلام پیشین این شرکت، قرار است علاوه بر حذف اپلیکیشن های تاریخ گذشته، آن سری از عنوان ها نیز که با دستور العمل های تازه همخوانی نداشته و یا با همه نسخه های iOS سازگار نیستند نیز مشمول این خانه تکانی اساسی خواهند شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۶

نمودار Sensor Tower نشان می دهد که چیزی در حدود ۴۷ هزار نرم افزار کاربردی در طی ماه گذشته میلادی از رده خارج شده اند، این در حالی است که میانگین نرخ حذف در ۹ ماه پیش از آن حدود ۱۴ هزار عنوان بوده است.

app-store-purge-october-2016

زیرشاخه بازی ها به عنوان بزرگترین میزبان اپلیکیشن ها در اپ استور، متحمل بیشترین پاکسازی نیز شده است. حدود ۲۸ درصد از رقم ۴۷ هزاری اپلیکیشن های کنار گذاشته شده بازی بوده اند. زیر شاخه های دیگر سرگرمی، کتاب، آموزشی و سبک زندگی نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

اپل پیش از این اعلام کرده بود که بیش از نیمی از اپ های حاضر در اپ استور از میانه های سال ۲۰۱۵ تا کنون آپدیت نشده اند. عمر آخرین به روز رسانی حدود یک چهارم آنها نیز به پیش از سال ۲۰۱۳ باز می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.