تجدید خاطرات با شخصیت های کارتونی پیکسار و دیزنی در بازی Disney Emoji Blitz

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

انیمیشن های دیزنی و پیکسار طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد که فارغ از سن شان با شوق و اشتیاق خاصی ساخته های آنها را دنبال می کنند. پس از طوفان فروش اپلیکیشن ها و سودآوری کلان برخی از بازی های موبایل، دیزنی نیز دست بکار شد و ارتش کارتونی خود را آماده کرد تا مگر بتواند از این جنگ بزرگ غنیمتی درخور بدست آورد.


1

 

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

در بازی Disney Emoji Blitz شاهد بکارگیری اکثر شخصیت های کارتونی دیزنی و پیکسار هستیم. این بازی با توجه به ماهیت سازنده اش بیشتر مخصوص کودکان بوده و محیطی شاد و پر انرژی را برای آنها خلق می کند.

سبک این پازل در رده ی بازی های match-3 قرار می گیرد و بسیار مشابه با بازی ها معروف شرکت King مانند Candy Crush Saga است با این حال مراحل بازی به سادگی قابل عبورند و همین امر بازی Disney Emoji Blitz را به گزینه ای مناسب برای کوکان بدل می کند. با اینکه نوآوری خاصی در فرآیند بازی صورت نگرفته است. با این حال نباید جذابیت شخصیت های کارتونی دیزنی را دست کم گرفت زیرا تا امروز استقبال خوبی از این بازی در هر دو پلتفرم اندروید و iOS صورت گرفته است. از نکات مثبت این بازی میتوان به ساختار فانتزی و جذاب آن اشاره کرد که شما را در تمام طول بازی خندان نگاه خواهد داشت همچنین می توانید از تمامی شکلک های بازی در کیبرد خود بهره بجویید و در اپلیکیشن های مختلف از این صورتک های بامزه و معروف بهره بجویید.

در پایان باید گفت اگرچه Disney Emoji Blitz تجربه ای جدید و منحصر بفرد نیست اما ارزش یکبار تجربه را خواهد داشت. این بازی قادر است تجربه ای نوستالژیک برای شما و سرگرمی مناسب برای کودکتان باشد. برای دانلود اپلیکیشن بر روی پلتفرم iOS از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.