ترجمه کامل صفحات وب به کمک اپلیکیشن Microsoft Translator

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

با وجود سیر صعودی مرور صفحات وب بر روی تلفن های هوشمند، مرورگرهای مختلف وب بر روی این پلتفرم همچنان از لحاظ امکانات قابل رقابت با هم نوعان خویش در پلتفرم های کامپیوتری نیستند. یکی از مهمترین قابلیت های مرورگرهای وب در کامپیوترها، ارائه افزونه هایی برای ترجمه صفحات به زبان های مختلف است. در ادامه به بررسی ترفندی خواهیم پرداخت که به شما امکان می دهد تا صفحات مختلف وب با هر زبانی را به صورت کامل به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. این ترفند به کمک ابزار ترجمه مایکروسافت که با نام Microsoft Translator در اپ استور موجود است، در اختیار تمامی کاربران سیستم عامل IOS قرار گرفته است.


برای استفاده از قابلیت ترجمه اپلیکیشن Microsoft Translator در مرورگر سافاری، پس از نصب این اپلیکیشن از طریق اپ استور، به وب سایت مورد نظر خود مراجعه کنید. در ادامه با اشاره بر روی گزینه Share و انتخاب More، گزینه Microsoft Translator را فعال نموده و با اشاره بر روی Done تنظیمات خود را ذخیره نمایید. با این کار گزینه مربوط به ترجمه کامل صفحه ی وب مورد نظر از طریق اپلیکیشن Microsoft Translator به منوی Share اضافه خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

222

در انتها کافی است با مراجعه به وب سایت مورد نظر و اشاره بر روی گزینه Share، بر روی Microsoft Translator اشاره نمایید تا وب سایت مورد نظر را به زبان انتخابی خویش مشاهده کنید. همچنین میتوان با مراجعه به اپلیکیشن Microsoft Translator و رفتن به مسیر Settings->Safari Translation Language زبان دلخواه خویش را برگزید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.