حالا نباید از اپل کامپیوتر بخرید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اگر در نظر دارید تا یکی از رایانه‌ها یا مک بوک‌های اپل را خریداری کنید توصیه می کنیم کمی صبر کنید، چرا که تا چند روز آینده مدل های جدید رایانه های مک از سوی اپل معرفی می شوند.


گفته می شود که مدل‍های جدید مک بوک و آی مک‌های اپل تا اواخر ماه جاری میلادی رونمایی می شوند. مک بوک پروهای اپل که مدتی زیادی از عمرشان می گذرد(حدود یک سال و نیم) چند ماهی است که زمزمه های نو شدن‌شان به گوش می خورد و به نظر می رسد که لپ تاپ‌های یاد شده قرار است با طراحی‌ای شبیه به مک بوک‌ها ۱۲ اینچی عرضه شوند.

پردازنده کیبی لیک اینتل

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۲

به علاوه، در قسمت بالای کیبرد نیز کلیدهای فانکشن جای‌شان را به یک نوار لمسی و LED داده که مطابق با برنامه‌ی در حال اجرا عملکرد خاصی از خود نشان می دهند. همچنین در ماه آگوست خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که اپل در نهایت به سمت بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت در لپ‌تاپ‌هایش روی آورده و از این فناوری همچون آیفون برای بازکردن قفل دستگاه بهره می گیرد.

همچنین شنیده شده که مک بوک ایر و آی مک نیز با بروز رسانی هایی همراه شده و احتمالا این لپ تاپ سبک وزن اپل در مدل جدید از پورت USB نوع C برخودار شود. یکی از ایراداتی که به سری ایر از مک بوک های اپل وارد است، طراحی قدیمی و حاشیه های پهن اطراف صفحه نمایش یه حساب می آید، حال آنکه گفته شده اپل قصد ندارد تغییرانی را در شکل ظاهر این مدل محبوب اعمال نماید.

به طور معمول اپل با ارائه‌ی محصولات جدید، قیمت مدل‌های قدیمی را پایین می آورده؛ بنابراین در صورتیکه محدودیت بودجه ندارید، صبر کنید و مدل جدید از محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید در غیر این صورت نیز می توانید مدل قدیم را با قیمت پایین تری خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.