درز تصویری از آیفون ۶ SE و احتمال جایگزینی آن به جای آیفون ۷

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

همین چند روز پیش بود که تصاویری از جعبه آیفونی تازه با عنوان آیفون ۶ SE در فضای مجازی منتشر شد. البته خیلی زود مشخص شد که تصویر مذکور واقعی نبوده، اما این به آن معنی نیست که احتمال معرفی آیفون های ۶ SE و ۶ SE پلاس به جای آیفون ۷ کاملاً منتفی است.


ماه هاست که تمام شایعات اشاره به نام آیفون ۷ برای تلفن های هوشمند امسال اپل دارند، اما از آنجا که با تغییر شماره هر آیفون، همگان انتظار تغییری قابل توجه در طراحی و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آنها را دارند، و از آن طرف شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد نسخه ۲۰۱۶ این محصولات فاقد این ویژگی هستند، بنابراین می توانیم جدی تر به احتمال تغییر نام آیفون های امسال بیاندیشیم.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

حالا در راستای تایید این نظریه، فردی چینی تصویری را در اینترنت منتشر کرده و مدعی شده بنچمارک مشهور گیکبنچ (Geekbench) را روی نسخه ای اولیه از آیفون امسال به اجرا درآورده است. امتیازهای به دست آمده توسط این موبایل قابل توجه هستند، اما آن چه بیشتر جلب توجه می کند، مدل دستگاه است که در میان کادر قرمز آن را مشاهده می کنید؛ iPhone 6 SE

امتیازات به دست آمده توسط این آیفون مرموز همچنین آشکار می سازد که قدرت پردازشی آن بیش از آیفون ۶s است، که این خود نشان از حضور چیپستی جدید در دل این محصول دارد.

در روز ۹ سپتامبر (۲۷ شهریور) همه چیز مشخص خواهد شد. باید دید اپل چگونه می خواهد مشتریان خود را مجاب کند که آیفون امسال را با کمترین تغییرات ممکن نسبت به نسل قبل خود خریداری کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.