راه حلی برای رفع مشکل جستجو در اپ استور!

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپلیکیشن App Store تنها راه ارتباطی برای دریافت اپلیکیشن بر روی پلتفرم IOS است. با توجه به اهمیت این اپلیکیشن در پلتفرم IOS، بروز مشکلات هر چند کوچک می تواند کاربران بسیاری را آزار دهد. یکی از مشکلاتی که به تازگی بسیاری از کاربران را به خود گرفتار نموده است، از کار افتادن قابلیت جستجو در App Store است. در بسیاری از مواقع این مشکلات ناشی از نقص های نرم افزاری در سرورهای اپل است، با این حال ترفندی که در ادامه مشاهده می کنید، توانسته مشکل جستجوی اپلیکیشن App Store را برای بسیاری از کاربران رفع نماید.


برای رفع مشکل ذکر شده می بایست قابلیتی با نام Limit Ad Tracking را از تنظیمات دستگاه خود فعال نمایید. این قابلیت برای بهینه سازی نتایج جستجو بر اساس علایق کاربر و به کمک جستجو های سابق او طراحی شده است. با این حال گویا قابلیت Limit Ad Tracking ارتباطی ناشناخته با مشکل جستجو در اپلیکیشن اپ استور دارد.

با مراجعه به اپلیکیشن Settings به قسمت Privacy بروید.

limit-ad-tracking-settings-privacy-iphone-screenshot

با اسکرول به سمت پایین، گزینه Advertising  را یافته و بر روی آن اشاره نمایید. سپس وضعیت قابلیت Limit Ad Tracking را فعال نمایید.

limit-ad-tracking-advertising-limit-ad-tracking-iphone-screenshot

حال اگر دوباره به اپلیکیشن App Store مراجعه نمایید، می توانید از قابلیت جستجوی این اپلیکیشن استفاده کنید. در صورتی که همچنان جستجوی شما نتایجی را در بر ندارد، با  force quit نمودن اپلیکیشن اپ استور و راه اندازی مجدد آن مشکل شما رفع خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.