آیفون ۷ و ۷ پلاس سهم قابل قبولی در بازار اسمارت فون های اپل دارند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

موسسه تحقیقی و تحلیلی لوکالیتکس(Localytics) مدتی است که میزان استقبال از اسمارت فون های اپل را بررسی می کند. بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی این موسسه، آیفون های ۷ و ۷ پلاس که اخیرا روانه بازار شدند محبوبیت بالاتری نسبت به آیفون SE پیدا کرده اند. اسمارت فون ۴ اینچی اپل که چند ماه گذشته معرفی شده حالا سهم ۲.۶ درصدی از بازار آیفون های اپل را از خود کرده در حالی که آیفون ۷های تازه وارد در کمتر از یک ماه، ۳.۶ درصد از سهم اسمارت فون های اپل را به خود اختصاص داده اند. اگر بخواهیم این درصد را به تفکیک بیان کنیم باید بگوییم آیفون ۷، درصدی معادل ۲.۷ و نمونه ۵.۵ اینچی این تلفن هوشمند، ۹ درصد از کاربران را به خود جذب کرده اند.


iphone7-active-handset

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

در این نمودار، آیفون ۶ و ۶ پلاس با کسب ۳۸.۳ درصد محبوب ترین موبایل های اپل قلمداد می شوند. ناگفته نماند که چند سالی از عمر مدل یاد شده می گذرد اما در عین حال این موضوع سبب نگشته تا دیگر کسی این گوشی های هوشمند را برای خرید انتخاب نکند. در رده‌ی بعدی، مدل های سال گذشته یعنی آیفون ۶s و ۶s پلاس قرار دارند. سهم این دستگاه های هوشمند در میان کاربران حالا به ۲۷.۵ درصد رسیده است. مرتبه سوم نیز با ۲۴.۴ درصد به آیفون ۵ اختصاص یافته که برتری بسیار بالایی نسبت به آیفون ۴ دارد. نسل چهارم موبایل های هوشمند اپل با ۳.۷ درصد سهم در میان بازار آیفون همچنان رو به کم رنگ تر شدن هستند.

با گذشت زمان مطمئنا کاربران بیشتری آخرین پرچمداران اپل را خریداری می کنند. همچنین با مناسب تر شدن قیمت ها احتمال می رود خریداران به سمت آیفون ۶s نیز تمایل بیشتری پیدا کنند در نتیجه مقام اول که هم اکنون در دست مدل های ۶ و ۶ پلاس است جای خود را به سری ۶s خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.