عکاسی بهتر با اپلیکیشن Microsoft Pix

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هوش مصنوعی روز به روز نقش پررنگ تری را در زندگی ما ایفا نموده و در حوزه های مختلف بیشتری نفوذ خواهد کرد. اپلیکیشن ها موبایل یکی از مستعدترین حوزه های فناوری برای بهره مندی از این الگوریتم هاست و شرکت های بزرگ تکنولوژی نیز کاملا به امر واقف هستند. یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی بکارگیری هوش مصنوعی مایکروسافت نام دارد و به تازگی اپلیکیشنی جدید با نام Microsoft Pix به بازار عرضه کرده است.


بی مهری مایکروسافت نسبت به فرزند خویش، ویندوز فون و علاقه ی وافر این شرکت نسبت به پلتفرم iOS بر کسی پوشیده نیست. حال مایکروسافت برای بهبود فرآیند ثبت تصاویر دست بکار شده و این بار نیز خبری از پلتفرم ویندوزفون نیست و تمرکز اصلی بر روی پلتفروم iOS بنا نهاده شده است.

اپلیکیشن Microsoft Pix با بکارگیری الگوریتم های هوش مصنوعی در تلاش است تا با حذف خطای کاربر و بهینه سازی خودکار تنظیمات دوربین، بهترین نتیجه را ارائه دهد. همچنین این اپلیکیشن قادر به شناسایی افراد حاضر در کادر است تا در بهترین لحظه و با بهترین کیفیت صورت دوستان شما را به تصویر بکشاند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

1

مکانیزم عملکرد این اپلیکیشن بر پایه ی ثبت تصاویر متعدد و گزارش بهترین تصویر به کاربر بنا نهاده شده است. همچنین برای کاستن از حجم عکس های ذخیره شده می توانید تنها بهترین عکس را در حافظه ی تلفن خود نگاه دارید و باقی تصاویر مشابه را به دور بیاندازید.

اگر طرفدار ویژگی Live Photos اپل در آیفون ۶ اس هستید، این اپلیکیشن می تواند با حذف لرزش و بهینه سازی تصاویر، قابلیتی مشابه با عملکردی بهتر را به شما ارائه کند. یکی دیگر از توانایی های اپلیکیشن Microsoft Pix ثبت فیلمبرداری بدون لرزش است و تنظیماتی همچون تغییر سرعت پخش ویدیو نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

اگر از تنظیمات پیچیده ی اپلیکیشن های دوربین بیزارید و به دنبال ثبت بهترین تصاویر و ویدئوها با کمترین زحمت هستید، Microsoft Pix بهترین گزینه برای شماست و از طریق این لینک قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.