قابلیت ذخیره پست های اینستاگرام قبل از ارسال به طور عمومی فعال شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

در هر روز حجم زیادی از عکس ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می شود. گاهی پیش می آید که شما چندین عکس دارید که می خواهید به ترتیب آنها را با استفاده از ابزارهای این اپلیکیشن ویرایش و سپس ارسال نمایید. تا پیش از این مجبور بودید که کلیه عملیات ویرایش و ارسال عکس ها را در یک زمان انجام دهید، اما از این پس روال مذکور تغییر خواهد کرد.


در طی یک ماه گذشته اینستاگرام در حال تست قابلیتی است که بتوان توسط آن عکس ها را در میانه ویرایش، در حافظه ذخیره کرده و مدتی بعد کار خود را ادامه دهید. حال پس از پایان مدت تست، امکان ذخیره روند کار یا همان «Save Draft» را به صورت عمومی در اختیار همه کاربران خود قرار داده است، بدون آن که نیازی به آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام در دو پلتفرم اندروید و iOS باشد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

بر اساس توضیحات بخش راهنمای اپلیکیشن مذکور، برای استفاده از این قابلیت کافیست عکس خود را انتخاب کنید، فیلترهای مورد نیاز را اعمال کنید، عنوان و موقعیت مکانی را ثبت کنید، بعد از آن فلش برگشت را بزنید تا پیشنهاد ذخیره اصلاحات را دریافت نمایید.

به نظر می آید این امکان بیش از همه برای مدیران رسانه ای حساب های مشهور مناسب خواهد بود، چرا که می توانند تعداد زیادی از پست ها را آماده و به تدریج ارسال نمایند.

slackforiosupload

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.