با این قاب محافظ، یک نمایشگر دیگر هم در پشت آیفون خواهید داشت

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

نمایشگرهای جوهر الکترونیک (E Ink) برای مقاصدی از جمله خواندن کتاب‌ها و علائم دیجیتال عالی هستند، اما بدرد صفحه نمایش گوشی های هوشمند نمی خورند چرا که صرفا می توانند تصاویر ثابت و سیاه و سفیدی را نمایش دهند، دقیقا مانند جوهر.


با این حال شرکت هایی هستند که با بهره‌مندی از همین ویژگی قدیمی، محصولی نوآورانه خلق کنند. سازندگانی همچون یوتافون موفق شده اند در محصولی به نام «پاپ اسلیت ۲» قاب باتری داری تولید کنند که از صفحه نمایش کاغذالکترونیک هم بهره می برد. مثال دیگر، قاب محافظ موسوم به «اینک کیس آی۶» است که نمایشگر زیبایی با بهره‌مندی از فناوری یاد شده را به پشت آیفون اضافه می نماید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۲

کمپانی اوکسیز، سازنده این محصول در مدل جدید آی۷ که طراحی مشابهی با نمونه قبلی دارد، کمی قسمت مربوط به دوربین را عریض تر کرده تا برای آیفون ۷ و ۷ پلاس قابل استفاده شود. محافظ یاد شده از یک نمایشگر سیاه و سفید ۴.۳ اینچی با فناوری جوهر الکترونیک بهره می برد که قادر است فایل‌هایی با فرمت ePub و TXT را در کنار اعلان های دریافتی به نمایش در آورد.

در اینک‌کیس آی ۷، هیچ بخشی به باتری اضافه اختصاص نیافته و قاب محافظ یاد شده حتی به طور مستقیم نیز به آیفون متصل نمی شود، بلکه اطلاعات را از طریق بلوتوث در صفحه، نمایش می دهد. محصول یاد شده همچنین از کابل شارژر مخصوص به خود بهره می برد و  پیش فروش آن از نیمه‌های ماه جاری میلادی با قیمت ۹۹ دلار آغاز شده که تا حوالی ماه آینده(نوامبر) به دست خریداران خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.