با این ترفند، مخاطب متوجه خوانده شدن پیام نمی شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اگر تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که مایل نبودید مخاطب‌تان متوجه خواندن پیام از سوی شما شود، از اینکه آیفون این کار را به طور پیش فرض انجام می دهد دلخور می شوید. آیفون‌چی امروز به شما آموزش می دهد که در برنامه‌ی iMaessage چطور این ویژگی را غیرفعال یا تنظیم نمایید.


 کلیه‌ی مخاطبین

به منظور اینکه هیچ یک از مخاطبین متوجه نشوند پیام ارسالی‌شان خوانده شده یا خیر می بایست این گزینه را به کلی غیر فعال نمایید. برای این منظور به Settings>Messages مراجعه کرده و در پایین صفحه، دکمه روبروی Send Read Receipts را به حالت خاموش در آورید.

imessage1

چنانچه از اپلیکیشن Message بر روی رایانه‌ مک نیز استفاده می نمایید، این امکان فراهم است که گزینه‌ی یاد شده را غیر فعال نمایید. کافیست به مسیر Messages > Preferences > Accounts رفته و سپس ایمیل مرتبط با حساب iMessage تان را انتخاب نمایید. در همین قسمت از تیک نداشتن گزینه‌ی Send read receipts اطمینان حاصل کنید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۹

 مخاطبین مشخص

گاهی صرفا تمایل دارید از این ویژگی برای مخاطبین مشخصی استفاده کنید، آی او اس ۱۰ این امکان را برای‌تان فراهم کرده تا خوانده شدن پیام ها صرفا برای مکالمات خاصی به نمایش درنیایند.

برای این منظور، در برنامه Messages از میان پیام‌ها، مکالمه‌ای که با یکی از مخاطبین مورد نظرتان داشته‌ای را باز نمایید(اگر هیچ پیامی ندارید، می بایست پیامی ارسال کنید تا بتوانید ویژگی یاد شده بهره ببرید). حالا در قسمت پیام‌ها از سمت چپ بالا روی آیکن “i” اشاره نمایید.

در صفحه‌ی جدید، دکمه‌ی روبروی Send Read Receipt را به حالت خاموش در آورید.

 

imessage2

 

 

شما درباره این قابلیت چه فکر می کنید؟ به نظرتان بهتر است این گزینه همواره فعال باشد؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.