معرفی اپلیکیشن Adguard؛ برترین اپلیکیشن مسدودکننده تبلیغات در IOS

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تبلیغات آزار دهنده و متعدد وب سایت های مختلف، یکی از بزرگترین مشکلات کاربران حرفه ای وب است. در حال حاضر افزونه های مختلفی در پلتفرم های گوناگون برای جلوگیری از نمایش این تبلیغات ها در مرورگرهای معتبر توسعه داده شده است، با این حال پلتفرم IOS با محدودیت های خاص خویش چندان مورد توجه این توسعه دهندگان قرار نگرفته است. Adguard یکی از معدود اپلیکیشن های مسدود کننده تبلیغات در IOS است که با قابلیت های قدرتمند و کاربردیش توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.


اپلیکیشن Adguard با موتور قدرتمند مسدود کننده تبلیغات خویش، می تواند شما را از شر تبلیغ های مختلف در Safari خلاص کند. این اپلیکیشن با بکارگیری بیش از پنجاه فیلتر مختلف، تبلیغات های مختلف را در هر قالبی شناسایی کرده و آنها را از دید شما پنهان می کند. Adguard با پشتیبانی از زبان های مختلف می تواند تبلیغات هایی را که با زبان های دیگر به مرورگر شما هجوم می آورند، مسدود کند. همچنین این اپلیکیشن با بکارگیری فیلترهای امنیتی متنوع می تواند کاربر را در مقابل حملات اینترنتی مختلف محافظت کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

11

اپلیکیشن متن باز Adguard با حضور در پلتفرم های مختلف توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند. این اپلیکیشن کم حجم با رابط کاربری زیبای خود، بهترین گزینه برای مسدود کردن تبلیغات در پلتفرم IOS به حساب می آید. با دریافت و نصب اپلیکیشن Adguard می توانید با خیالی آسوده در وب به گشت و گذار بپردازید و از سرعت و امنیت بالایی که این اپلیکیشن به Safari می بخشد، لذت ببرید. برای دریافت اپلیکیشن Adguard از این لینک استفاده کنید.

1 نظر
  1. ahmad می‌گوید

    سلام
    با عرض خسته نباشید
    من این اپلیکیشن رو دانلود و نصب کردم
    واقعا بدون هیچ مشکلى سریعا سایتهاى تبلیغاتى رو بست
    عالیه..پیشنهاد میکنم حتما نصب کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.