معرفی اپلیکیشن AutoFindr؛اطلاع از موقعیت خودروی پارک شده

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

پارک خودرو در شهرهای شلوغ و خیابان های پر پیچ و خم، علاوه بر وقت گیر بودن مشکلی نظیر فراموشی موقعیت خودرو را برای رانندگان به همراه دارد. اگر خودروی خویش را در مکان هابی مانند پارکینگ های بزرگ و خیابان های مملو از وسایل نقیله پارک می کنید، اپلیکیشن AutoFindr می تواند به شما در یافتن خودرویتان کمک شایانی کند.


اپلیکیشن AutoFindr برای افراد فراموشکار و تکنولوژی دوست، نعمت بزرگی است. این اپلیکیشن می تواند با ذخیره ی موقعیت خودرو به صورت خودکار، کاربر را با سرعت بیشتری به محل پارک خودرو برساند. پس از نصب برنامه و ورود به آن، کاربر می بایست اپلیکیشن را با خودروی خود همگام سازی (sync) کند. در ادامه اپلیکیشن ورود و خروج کاربر از خودرو را به صورت خودکار رصد کرده و با استفاده از GPS محل دقیق وسیله نقیله را بخاطر می سپارد. اپلیکیشن AutoFindr برای به تصویر کشاندن موقعیت خودرو پارک شده از نقشه های محبوب و پرکاربرد بهره برده و کاربر می تواند بنا به سلیقه خود نوع نقشه مورد نظرش ر انتخاب کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

اپلیکیشن AutoFindr برای نسخه رایگان خود قابلیت های جالب و بی نظیری در نظر گرفته است. یکی از این ویژگی ها، امکان به اشتراک گذاری موقعیت خودرو با افراد خانواده و دوستان است تا در صورت استفاده اشتراکی از خودرو، دیگران به سرعت از موقعیت آن با خبر شوند. همچنین این اپلیکیشن به دوستدارن شبکه های اجتماعی امکان می دهد تا به صورت خودکار موقعیت خود را در این شبکه ها به روز کنند.

11

اپلیکیشن AutoFindr برای فراموشکاران یار و یاوری قابل اطمینان است. این اپلیکیشن با ثبت خودکار موقعیت خودرو، شما را در راه رسیدن به وسیله نقیله خویش یاری می کند. برای دریافت اپلیکیشن AutoFindr از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.