معرفی اپلیکیشن Boomerang؛ ساخت ویدئوهای تکرار شونده به کمک ابزار جدید اینستاگرام

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اینستاگرام در تلاشی بی پایان، در حال توسعه اپلیکیشن های اختصاصی خویش است تا بتواند به تصاویر و ویدئوهای کاربرانش تنوع و کیفیت ببخشد. استقبال فراوان کاربران از اپلیکیشن هایی نظیر Hyperlapse و Layout که پیش از این به بازار عرضه شده بود، موجب شد تا مدیران اینستاگرام به فکر ارائه اپلیکیشن Boomerang افتاده و این اپلیکیشن را در مدت کوتاهی پس از دو ساخته پیشین خود، راهی اپ استور و گوگل پلی کنند.


جدیدترین ساخته ی اینستاگرام به کاربران کمک خواهد کرد تا ویدئوهای کوتاه و تکرار شونده بسازند. این امر پیچیده به کمک الگوریتم های پیشرفته Boomerang بدون دخالت کاربر صورت گرفته تا او را درگیر پیچیدگی های ویرایش تصاویر و ویدئو ها نکند.

اپلیکیشن Boomerang ساده و سریع است. محیط کاربری این اپلیکیشن خالی از گزینه ها و منوهای پیچیده است و تنها دو گزینه برای ثبت ویدئو و چرخش دوربین در صفحه جای گرفته است. در این اپلیکیشن افکت های سنگین و پیچیده ای تعبیه نشده پس کیفیت محصول نهایی تنها به خلاقیت و تبحر کاربر بستگی دارد. با توجه به حجم پایین Boomerang، این اپلیکیشن به سرعت در آیفون شما بارگذاری شده و قابل استفاده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

استفاده از Boomerang با وجود راهنمای خلاصه ای که در آن جایگذاری شده، بسیار ساده و سریع است، تنها کافیست تا از جسمی متحرک تصاویر و یا ویدئوی کوتاهی تهیه کنید و ادامه روند را به Boomerang واگذار کنید. این اپلیکیشن در کسری از ثانیه نتیجه نهایی را به کاربر ارائه داده و او را قادر می سازد تا محصول نهایی را با دوستان خود از طریق فیسبوک، اینستاگرام و یا دیگر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارد.

11

اپلیکیشن Boomerang ابزاری جذاب و رایگان است که به شما در ایجاد ویدئوهای خلاقانه کمک شایانی می کند. برای دریافت این اپلیکیشن محبوب از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.