معرفی اپلیکیشن Data Monitor؛ مدیریت و کنترل مصرف اینترنت در آیفون

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یکی از دغدغه های اساسی کاربران تلفن های هوشمند، مصرف بالای دیتا در این دستگاه ها است که موجب افزایش سرسام آور هزینه اینترنت کاربر می شود. در میان ابزارهای موجود در اپ استور، Data Monitor اپلیکیشنی رایگان و قدرتمند است که می تواند به کاربر در مدیریت مصرف اینترنت بر روی آیفون و آیپد کمک شایانی کند.


اپلیکیشن Data Monitor با هدف کنترل و مدیریت اینترنت مصرفی به دور از پیچیدگی و سردرگمی کاربر به اپ استور قدم نهاده است. این اپلیکیشن با وجود ظاهر ساده و کاربردی خود، امکانات و ابزارهای قدرتمندی را به رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد. راه اندازی این ابزار قدرتمند، به سادگی امکان پذیر بوده و کاربر می بایست پس از نصب برنامه به تنظیمات آن مراجعه کرده و حد مجاز مصرف، مدت زمان دوره و نیز داده ای که تا کنون مصرف شده را به اپلیکیشن اعلام کرده و باقی کارها را به آن بسپارد. این اپلیکیشن با فعالیت در پس زمینه، داده مصرفی شما را اندازه گیری نموده و میزان مصرف را به صورت لحظه ای اعلام خواهد کرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی اپلیکیشن Data Monitor، نمایش میزان مصرف داده در موقعیت های مختلف بر روی نقشه است. کاربر با استفاده از این نقشه، از مصرف داده خود در نقاط مختلف با خبر شده و می تواند راهکاری را برای کاهش داده ی مصرفی در آن مکان در نظر بگیرد. همپنین Data Monitor به نمودار تصویری و قدرتمند مجهز شده تا میزان مصرف اینترنت کاربر را به صورت آنی به تصویر بکشاند.

11

اپلیکیشن Data Monitor با بهره گیری از ابزارهای مدیریتی قوی، می تواند هزینه های ناشی از مصرف بیش از اندازه اینتزنت را برای کاربر کاهش دهد. برای دریافت این اپلیکیشن کاربردی از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.