معرفی اپلیکیشن FrameUrLife؛ قابی زیبا برای تصاویر شما

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

پیشرفت فوق العاده سریع سنسور دوربین تلفن های هوشمند، کاربران این دستگاه ها را از بکارگیری دوربین های حرفه ای بی نیاز کرده تا آنها  تمامی لحظات خود را تنها با تلفن هوشمند خود ذخیره کنند. همچنین بسیاری از توسعه دهنگان با تمرکز بر ویرایش عکس های ثبت شده، سعی دارند تا تصاویر خام کاربر را متنوع تر کرده و زیبایی دو چندانی به آن ببخشند. اپلیکیشن FrameUrLife طیفی وسیعی از فریم های زیبا و خلاقانه را به رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد.


ااپلیکیشن FrameUrLife یکی از محبوبترین اپلیکیشن ها در اپ استور است. این اپلیکیشن با رابط کاربر ساده و بدون پیچیدگی خود، کاربران را قادر می سازد تا با چندین اشاره تصاویر خود را درون فریمی زیبا جای داده و رنگ و رویی تازه به آن ببخشد. اپلیکیشن FrameUrLife به کاربر اجازه می دهد تا خصوصیات فریم انتخابی را تغییر دهد و رنگ، اندازه، زاویه و سایر ویژگی های فریم را به دلخواه خود انتخاب کند. همچنین می توان به آسانی نوشته هایی را به تصاویر اضافه نمود و رنگ و فرمت نوشته را تغییر داده و آن را در هر نقطه ای از تصویر جای داد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

اپلیکیشن FrameUrLife به یک ویرایشگر تصویر ساده و کاربردی نیز مجهز بوده تا کاربر به آسانی و بدون نیاز به اپلیکیشن های ثالث فیلترهایی را به تصویر خود اضافه نموده یا عکس مورد نظر را تغییر اندازه دهند. در نهایت کاربر می تواند تصویر نهایی را به سرعت با دوستان خود در اپلیکیشن های مختلف به اشتراک بگذارد.

11

اپلیکیشن FrameUrLife پس از عرضه اولیه در اپ استور با اقبال فراوانی مواجه گشته و توانسته امتیازات و بازخوردهای فوق العاده ای را از کاربرانش دریافت کند. برای دریافت این اپلیکیشن رایگان از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.