معرفی اپلیکیشن google duo؛ سریعترین راه برای برقراری مکالمات تصویری

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

چندی پیش گوگل از دو سرویس پیام رسان خود رونمایی کرد تا رقابتی سخت را با مایکروسافت و فیسبوک آغاز کنند. گوگل قصد دارد تا با ارئه این دو پیام رسان که قابلیت هایی مشابه با Skype و WhatsApp را به کاربر ارائه می دهند، سهم قابل توجهی از بازار بزرگ پیام رسان ها را بدست آورد. حال انتظارها به پایان رسید و یکی از این دو پیام رسان با نام Duo پای خود را به فروشگاه های نرم افزاری اپل و گوگل گذاشته است. این اپلیکیشن تنها برای استفاده در تلفن های هوشمند ساخته شده و تاکنون تنها بر روی پلتفرم های IOS و اندروید عرضه شده است.


اپلیکیشن Duo برای سرعت بخشیدن به مکالمات تصویری و ارائه ارتباطی امن و باکیفیت بر بستر تلفن های هوشمند به وجود آمده است. برای استفاده از خدمات Duo تنها به یک شماره تلفن نیاز است و احتیاجی به اکانت گوگل نیست. این اپلیکیشن قادر است تا با بررسی سرعت اینترنت کاربر، کیفیت مکالمه تصویری را تغییر دهد تا دیگر شاهد پرش تصاویر در مکالمات ویدئویی نباشیم. همچنین Duo کاربر را قادر می سازد تا برای صرفه جویی در مصرف داده، وضوح مکالمات تصویری را مدیریت کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

اپلیکیشن Duo گوگل برای شروع رقابت خود با بزرگان بازار پیام رسان ها، دست پر به میدان آمده و انبوهی از امکانات جذاب و متنوع را در خود جای داده است. با کمک Dou قادر خواهید بود تا قبل از شروع مکالمه، پیش نمایشی از مخاطبین خود را مشاهده کنید. Duo همچنین به کاربر اجازه می دهد تا بدون قطعی ارتباط، شبکه اتصال به اینترنت خود را تغییر دهد.

11

رابط کاربری Duo بی نهایت ساده و سریع طراحی شده تا کاربران با هر سنی به راحتی از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن بر خلاف Skype تنها بر روی پلتفرم تلفن های هوشمند قابل دسترسی است و برنامه ای برای ورود به سایر بازارها ندارد. برای دریافت Duo از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.