معرفی اپلیکیشن Google Keep؛ ابزاری قدرتمند برای ثبت یادداشت های روزانه

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در چند سال اخیر اپلیکیشن های فراوانی برای یادداشت برداری به بازار عرضه شده  است. هر یک از آنها سعی دارند با تمرکز بر روی ویژگی خاصی، نظر کاربران را به خود جلب کنند. اپلیکیشن Google Keep یکی از بهترین نمونه های موجود در اپ استور است که توانسته توجه میلیون ها کاربر را در سراسر دنیا به خود معطوف کند. این اپلیکیشن ابتدا بر روی پلتفروم اندروید عرضه گشت و با اقبال فراوان مواجه شد. چندی پیش گوگل اقدام به انتشار این اپلیکیشن بر روی اپ استور نمود تا کاربران IOS بتوانند یادداشت ها و ایده های خود را در قالبی زیبا ثبت کنند.

اپلیکیشن Google Keep باهدف ثبت و به اشتراک گذاری سریع ایده ها فعالیت خود را شروع کرده است. این اپلیکیشن در محیط جذاب و ساده ی خویش، به کاربر امکان می دهد تا نوشته ها، تصاویر و صدای دلخواه خود را ذخیره کرده و آن را برای دیگران ارسال کند. همچنین کاربر می تواند به یادداشت های خود برچسب اضافه کند تا یادداشت ها به صورت خودکار طبقه بندی شده و در هنگام جستجو نیز سریعتر در دسترس باشند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

دیگر قابلیت جالب اپلیکیشن Google Keep استفاده از تکنولوژی OCR و تشخیص متن در درون تصاویر است. با کمک این قابلیت می توانید با ثبت تصویر از اسناد خود، به متن آنها دسترسی داشته باشید. همچنین می توان با استفاده از تکنولوژی تشخیص صوت گوگل، صدای خویش را به متن تبدیل کرده و آن را در میان یادداشت های خود ذخیره کرد.

 

اپلیکیشن Google Keep ابزاری قدرتمند است که روز به روز به شهرت و محبوبیت آن افزوده می شود و کاربران بیشتر به استفاده از آن روی می آورند. این اپلیکیشن هم اکنون در بسیاری از سازمان ها مورد استفاده قرار گرفته و می توان پیش بینی نمود که با پیشرفت روزافزون قابلیت های این اپلیکیشن، هر روز بر تعداد این سازمانها اضافه شود. برای دریافت اپلیکیشن Google Keep از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.