معرفی اپلیکیشن Horizon Camera؛ ثبت فیلم برداری افقی در تمامی لحظات

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اغلب رسانه های دیداری علاقه دارند تا ویدوئو های ارسالی کاربران خود را در حالت افقی در یافت کنند زیرا با توجه به نسبت تصاویر در تلوزیون ها و کامپیوترها، این سبک از فیلم برداری بسیار مناسب تر از فیلمبرداری عمودی است. چندی پیش اپلیکیشن Horizon Camera بر روی پلتفرم اندروید توزیع گشت و کاربران استقبال فراوانی از آن داشتند. این پلیکیشن بدون در نظر گرفتن حالت قرار گیری تلفن هوشمند، فیلمبرداری را در حالت افقی نگاه می دارد. همچنین اثر لرزش دست کاربر را به حداقل می رسند تا محصول نهایی کیفیت خیره کننده ای داشته باشد .


اپلیکیشن Horizon Camera با کمک سنسورهای تعبیه شده در آیفون، می تواند زاویه ی حرکت دست شما را محاسبه کرده و با چرخش تصویر در جهت خلاف آن زاویه، تصویر را همواره در حالت افقی نگاه دارد. این ایده ی بی نظیر می تواند محتوایی با کیفیت را برای پحش در تلوزیون ها و کامپیوتر ها تامین کند. همچنین این اپلیکیشن به لرزش گیر نرم افزاری حرفه ای مجهز شده تا ویدئوی ضبط شده از کوچکترین لرزش ها در امان بماند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

Horizon Camera فیلترهای متنوعی را برای اعمال بر ویدئوهای ثبت شده در خود جای داده و قابلیت های به اشتراک گذاری قدرتمندی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپلیکیشن قابلیت این را دارد تا با  ثبت فیلم برداری در کیفیت فوق العاده ی ۴K بدون کوچکترین لرزش، با رابط کاربری زیبا و سریعش، جایگزینی ایده آل برای اپلیکیشن پیش فرض دوربین آیفون باشد.

11

اپلیکیشن Horizon Camera با دنیای از امکانات برای فیلم برداری و ثبت تصاویر به رایگان از طریق این لینک قابل دریاقت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.