معرفی اپلیکیشن Maxthon Cloud Web Browser؛ مرورگری سریع و سبک برای آیفون

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

مرور صفحات وب یا همان وبگردی در میان کاربران تلفن های هوشمند و بخصوص دارندگان آیفون بسیار مرسوم است. بسیاری از کاربران IOS ساعات زیادی از شبانه روز را صرف گشت و گذار در وب می کنند که این امر موجب ارائه مرورگرهای بسیاری در اپ استور گشته است. با وجود حضور غول های بزرگ فناوری در زمینه مرور وب، شرکت های کوچکی وجود دارند که به نیاز کاربران خاص دلبسته و اپلیکیشن های خود را با قابلیت های ویژه ای برای این قشرها عرضه می کنند. یکی از این اپلیکیشن های خاص و جذاب، مرورگر Maxthon Cloud Web Browser ساخت شرکت Maxthon Technology است. این شرکت با فعالیت در حوزه ی وب و ارائه اپلیکیشن های مختلفی در این زمینه بر روی هر دو پلتفرم اندروید و IOS به شهرت رسیده است.


مرورگر Maxthon Cloud Web Browser ابزاری قدرتمند و سریع برای دسترسی به صفحات وب است. رابط کاربری ساده این اپلیکیشن موجب می شود تا گشت و گذار میان صفحات وب بدون کوچکترین تاخیری صورت گیرد. مرورگر Maxthon با انتقال داده ها به سیستم ابری خود، به شما امکان می دهد تا از هر نقطه و بر روی هر پلتفرمی به صفحات مورد علاقه و اطلاعات شخصی خود دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات جذاب این اپلیکیشن می توان به مرور ناشناس وب، شخصی سازی مرورگر، پشتیبانی از افزونه ها،تنظیم حالت مطالعه و نیز منوی دسترسی سریع اشاره کرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

11

مرورگر Maxthon با مدیریت قدرتمند دانلودها، به گزینه ای ایده آل برای کاربران حرفه ای وب تبدیل شده است. این اپلیکیشن از زمان عرضه تا به امروز بر روی ۶۰۰ میلیون دستگاه مجهز به IOS نصب شده است. برای دریافت مرورگر قدرتمند و رایگان Maxthon Cloud Web Browser از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.