معرفی بازی Fail Man؛ معما با چاشنی طنز

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

ذهن انسان علاقه ی وافری به اسطوره و قهرمان دارد. کسانی که قدرت مافوق تصور خویش را به کار می گیرند تا کارهای بزرگی انجام دهند. معماها نیز بسیار شیرین و پرطرفدارن هستند و توان زیادی را از ذهن کاربر طلب می کنند. حال ترکیب این دو مقوله را می توان در بازی Fail Man یافت. این بازی به کاربر کمک می کند تا از زندگی خویش رها شده و خود را در نقش قهرمان داستان جا بزند و کارهای خارق العاده ای انجام دهد تا دنیایی را از مشکلات برهاند. با این حال همه چیز بر وقف مراد قهرمان تنهای داستان ما نبوده و کارهای او نتایج نادرست اما با مزه ای دارد.


بازی Fail Man به سبک کیلک و اشاره ساخته شده و کاربر می بایست قهرمان داستان را در محیط حرکت داده و سرنخ هایی را که برای حل معما مفید هستند، پیدا کند. در ادامه با تقکر و الهام گیری از سرنخ های هر مرحله می بایست معما را حل نمود. پس از پایان هر مرحله نتیجه کار ابر قهرمان داستان، شما را شگفت زده کرده و لبخندی را بر لبانتان نقش خواهد بست. گرافیک و پیاده سازی بازی بسیار چشم نواز بوده و موسیقی دلنشینی نیز در بازی بکار گرفته شده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

تعداد مراحل اندک بازی ممکن است برای بسیاری دلسرد کننده باشد اما مطمعنا با استقبال کاربران، معماهای بیشتری طراحی شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

22

بازی Fail Man با بهره گیری از گرافیکی قدرمتند و خط داستانی جالب، کاربر را در فضای معما غرق می کند. خوشبختانه این بازی دلنشین به صورت رایگان برای آیفون  آیپد در دسترس بوده و از طریق این لینک قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.