معرفی برنامه Clone Camera Pro: برای تصاویر خلاق

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-14-at-5-27-09-pm


تدوین عکس با برنامه  Clone Camera pro

آیا تا به حال با تصویری برخورد کرده اید که در آن برای مثال شخصی بدون سر بوده یا یک نفر که بالا تنه و پایین تنه آن جدا از هم باشد؟؟؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که با چه برنامه ای می توان تصویری از خودتان در چند حالت متفاوت درست کنید که همزمان در یک عکس حضور داشته باشید؟

امروز برنامه ای که معرفی می کنیم همان کار های خلاق را روی عکس می تواند برای شما انجام دهد. برنامه Clone Camera، اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد تا عکس های بسیار خلاقی را ایجاد کنید.

این برنامه کاربردی را میلیون ها نفر از کاربران اپل روی آیفون شان با اینکه رایگان نمی باشد، نصب کرده اند چرا که ارزش هزینه کردن چند دلار با گیفت کارت های اپل را دارد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

screen-shot-2016-11-14-at-5-27-16-pm

با برنامه یاد شده می توانید:

  • همزمان ۶ عکس با حالت های مختلف را در یک عکس جا دهید.
  • تصاویری روح مانند از خود درست کنید.
  • قابلیت عکس گرفتن سلفی همراه با تایمر دارد.
  • شامل چندین فیلتر مختلف برای تصاویر است.
  • در ابتدا عکس های پیش فرضی برای شما آماده هست که بتوانید با آموزش های قدم به قدمی که برای شما فراهم کرده اند یاد گرفته و از آن بهره مند شوید.
  • عکس هایی که با برنامه مذکور تهیه می کنید دارای کیفیت بالایی است.

برای مثال زمانی که می خواهید عکسی از خودتان بگیرید که در چند حالت متفاوت شما را نشان می دهد، باید اسمارت فون خود را در محلی ثابت قرار دهید و سپس از خود چندین عکس با حالت های مختلف تهیه کنید. سپس طبق آموزش ها و دستورالعمل های برنامه، تصویر مورد نظر خود را خلق کنید و بعد در اینستاگرام گذاشته تا تمام دوستان تان از آن شگفت زده شوند.

screen-shot-2016-11-14-at-5-27-24-pm

برنامه فوق العاده پیشنهادی امروز  آیفون چی را از دست ندهید و با برنامه یاد شده، عکس های متفاوتی در اینستاگرام قرار دهید تا از دیگر افراد متمایز باشید. برنامه فوق الذکر را به ارزش ۱.۹۹ دلار، از اینجا دریافت نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.