اپل برای مقر جدید خود موسوم به Campus 2 نیرو استخدام می کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

چند روز قبل از این در آیفونچی گفتیم که مقر جدید اپل مسوم به Campus 2 در حال تکمیل شدن است و انتظار می رود کلیه عملیات های عمرانی و فنی آن در نیمه اول سال آینده به طور کامل به پایان رسیده و انتقال مرکز فرماندهی ارزشمندترین کمپانی دنیا به آنجا نیز محقق شود. در همین راستا اپل به تازگی آگهی استخدام نیرو برای این مجموعه را منتشر کرده است.


البته پر واضح است که این استخدام های تازه شامل مهندسین و کارشناسان فنی مرتبط با محصولات نخواهد شد و افراد مورد نظر قرار است در مجموعه بزرگ پرسنل اداری، خدماتی و تعمیر و نگهداری تاسیسات گسترده Campus 2 مشغول به کار شوند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

طبق پیش بینی های اپل، ساختمان های اصلی تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ قابل استفاده خواهند بود و بقیه کارهای عمرانی و تاسیساتی تا پیش از فرا رسیدن نیمه های همان سال به طور کامل به سرانجام خواهد رسید.

طبق آمارهای ارائه شده توسط شرکت کالیفرنیایی، در طی سه ساخت ساخت Campus 2 بیش از ۴۱ هزار فرصت شغلی در شهر سانتا کلارا در ایالت کالیفرنیا ایجاد شده و ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به صورت تمام وقت در ساخت این مجموعه فعالیت داشته اند. اپل مدعی است که در سر تا سر دنیا توانسته بیش از ۱.۹ میلیون شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد نماید.

مقر جدید اپل در زمینی به مساحت حدود ۲۶ هکتار بنا شده و طبق اعلام اولیه قرار است ۱۳ هزار کارمند این شرکت را در خود جای دهد. ضمن این که سالن همایش های ۱۰۰۰ نفری جدید اپل نیز در این محدوده واقع خواهد شد. محلی که انتظار می رود از این پس میزبان تمام رویدادهای رسمی و مراسم های رونمایی از محصولات جدید اپل باشد. برخی شایعات حاکی از آن است که شرکت کالیفرنیایی با سازماندهی مجدد فضاهای اداری قصد دارد ظرفیت پذیرش نیروی این مجموعه را بسیار بیشتر از ‍۱۳ هزار نفر اولیه نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.