شاید مک بوک پروهای ۲۰۱۶ تا چند هفته آینده رونمایی شوند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در این که اپل قصد دارد بعد از چند سال بالاخره مک بوک پرو های خود را از همه لحاظ به روز رسانی کند، شکی وجود ندارد. اما سوال اصلی اینجاست که این مسئله چه موقع رنگ واقعیت به خود می گیرد؟ وبسایت ژاپنی «Mac Otakara» معتقد است که تا این رویداد فاصله بسیار کمی داریم.


بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط سایت مذکور، به نظر می رسد که برنامه قبلی مبنی بر عرضه مک بوک پروهای جدید در ماه اکتبر هنوز هم بر قدرت خود پابرجاست. بنابراین انتظار می رود که مراسم رونمایی از آنها طی یکی دو هفته آینده برگزار شود.

علاوه بر این، به نظر می رسد شرکت ساکن کوپرتینو سری مک بوک های فوق سبک ایر را نیز فراموش نکرده و قرار است در کنار لپ تاپ های حرفه ای خود، از نسل تازه مک بوک ایر ۱۳ اینچی نیز رونمایی نماید. در این میان اما خبری از نسخه کوچک تر ۱۱ اینچی نخواهد بود. احتمال آن وجود دارد که اپل با عرضه مک بوک رتینای ۱۲ اینچی، دیگر به تولید کوچک ترین عضو خانواده ایر ادامه ندهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

با آن که بسیاری با تصمیم اپل برای عرضه مک بوک رتینا ۱۲ اینچی با یک درگاه USB-C موافق نیستند، اما کمپانی کالیفرنیایی به درستی کار خود باور دارد و می خواهد ایر ۱۳ اینچی را با این درگاه و البته یک پورت تاندربولت ۳ روانه بازار نماید.

اگر نیاز به تنوع پورت های بیشتری دارید، توصیه می کنیم که سراغ سری مک بوک پرو بروید، چرا که اپل قصد دارد نسل تازه این لپ تاپ های محبوب را پورت های USB-C، درگاه کارت حافظه SD، پورت HDMI، USB-A و البته درگاه شارژ «مگ سیف» به تولید برساند.

انتظار زیادی از مک بوک پروهای جدید اپل می رود، چون مدت هاست که این محصولات با کمترین تغییر ممکن روانه بازار شده اند. گفته می شود اپل سنسور اثر انگشت آیفون هایش را به رایانه های رومیزی خود نیز خواهد آورد. ضمن این که دیگر شکی در خصوص نوار OLED جایگزین دکمه های فانکشن وجود ندارد. کلیدهایی که می توان به دلخواه شکل و کارایی آنها را تنظیم نمود.

وبسایت Mac Otakara سابقه نسبتاً خوبی در خصوص ارائه اخبار اعلام نشده کمپانی اپل دارد، همین مسئله باعث می شود که با امیدواری بیشتری به هفته های آینده نگاه کنیم و انتظار ارائه شاهکاری دیگر از اهالی کوپرتینو را داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.