نام اپل در فهرست شرکت کنندگان کنگره جهانی موبایل دیده شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

نام شرکت اپل نیز در لیست شرکت کنندگان کنگره جهانی موبایل(MWC) که در سال ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد، برای مدتی دیده شد. این امر برای بسیاری کاملا غیر منتظره بود چرا که آخرین حضور این کمپانی در رویداد یاد شده به سال ۲۰۰۹ برمی گردد. هرچند به نظر می رسد این فهرست پس مدتی بازبینی شده و در پی آن نام کمپانی مذکور از لیست حذف شده است.


کنگره جهانی موبایل بزرگترین کنفرانس و نمایشگاه صنعت تلفن همراه قلمداد می شود و همه ساله شمار زیادی از نام آوران این عرصه را در خود شرکت می دهد. گفته می شود تاریخ برپایی رویداد مورد بحث از ۲۷ فوریه تا ۲ مارس(نهم تا دوازدهم اسفند) در نظر گرفته شده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۱

apple-mwc

در محل نمابشگاه این کنگره، یک سالن در ایستگاه App Planet  و دو راهرو به اپل اختصاص یافته بود. ایستگاه یاد شده محل منحصر به فردی برای تمرکز بر روی آخرین فناوری و صنعت اپلیکیشن به حساب می آید و احتمالا شرکت کالیفرنیایی قصد داشته  روی ارتقاء اکوسیستم فروشگاه برنامه‌هایش(App Store) در آنجا به فعالیت بپردازد. همچنین از فضای راهروها نیز به منظور برگزاری جلسات استفاده می شود.

شرکت نیافتن در رویدادهایی از این دست مدت هاست به عادتی برای این کمپانی بدل شده و به جز کنگره‌ی جهانی موبایل که اپل دیگر قصد حضور در آن را ندارد، هیچگاه نامی از این شرکت در رویدادها و مراسماتی همچون Macworld، اپل اکسپو پاریس و همچنین بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیک CES لاس وگاس دیده نشده. به نظر می رسد اهالی کاپرتینو ترجیح می دهند محصولاتشان را در مراسم منحصر به خودشان در نزدیکی شرکت و یا در سان فرانسیسکو رونمایی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.