نرخ میانگین فروش آیفون در سه ماهه‌ی اخیر افرایش یافت

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بر اساس گزارش یک شرکت سرمایه‌گذاری به نام Cowen and Co که در نتیجه‌ی چند هفته مطالعه و بررسی فروش آیفون ۷ و مدل ۵.۵ اینچی آن صورت گرفته، از ماه جولای تا سپتامبر سال جاری نرخ میانگین فروش آیفون به ۶۰۶ دلار افزایش یافته است.


تحلیلگر شرکت یاد شده، تیموتی آرکوری، آیفون ۷ پلاس که مدل گرانقیمت تری محسوب می شود را در افزایش عایدی اپل موثر می داند که از طرفی نرخ میانگین فروش را نیز با افزایش رویرو ساخته است. وی همچنین می افزاید که آخرین مدل فبلت های یاد شده ۳۵ تا ۴۰ درصد از فروش کل اسمارت فون های جدید اپل از جمله آیفون SE را به خود اختصاص داده اند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

لازم است به این نکته اشاره کنیم که پیش از رونمایی آیفون ۷ و ۷ پلاس گزارشات و شایعات فراوانی از استقبال پایین این موبایل های هوشمند خبر می دادند و به دلیل طراحی به کاررفته آن که به دو سال پیش و به آیفون ۶ بر می گردد، هرگز انتظار نمی رفت که اسمارت فون های یاد شده با چنین توجهی از سوی کاربران مواجه شوند. در این میان سلسله اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ رخ داد را هم نباید بی تاثیر خواند،چرا که تا حدی موجب شد شماری کاربران به سمت پرچمداران اپل روی آورده و از خرید تلفن هوشمند نوت ۷ سرباز زنند. از طرف دیگر اپل توانست با تجهیز مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۷ به دوربین منحصر به فرد، کاربران زیادی که دوربین برای‌شان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است را نشانه بگیرد و این ترتیب شماری را به ارتقاء تلفن همراه هوشمند خود ترغیب نماید.

در همین رابطه کمپانی سرمایه گذاری مورد بحث تخمین زده شرکت کالیفرنیایی موفق به فروش ۴۶ میلیون دستگاه آیفون در سه ماه‌ی سوم سال گشته که ۲۱ میلیون دستگاه به آخرین پرچمداران تعلق دارد. افزون بر این گفته می شود که در سه ماه‌ی منتهی به سپتامبر، ۳.۵ میلیون دستگاه اپل واچ و ۹.۵ میلیون تبلت آیپد نیز به فروش رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.