نقص در اتصال سلولار آیفون ۷ موجب عرضه‌ی آی او اس ۱۰.۰.۳ شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

روز گذشته اپل بتای سوم از سیستم عامل آی او اس ۱۰ را منتشر ساخت در حالی که از انتشار نسخه‌ی ۱۰.۰.۲ کمتر از یک ماه می گذرد. اولین نسخه از این سیستم عامل نیز نزدیک به یک ماه و نیم پیش به طور رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت. از نسخه یاد شده به عنوان مهمترین بروزرسان آی او اس یاد می شود چرا که قابلیت عکسبرداری در حالت پرتره را برای آیفون ۷ پلاس به همراه می آورد.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

بروزرسان یاد شده همچنین به قصد رفع ایرادی در اتصال اینترنت سلولار انتشار یافته که صرفا گریبان گیر آیفون ۷ و ۷ پلاس بوده است. گفته می شود مدتی پس از عرضه‌ی اسمارت فون های یاد شده از سوی اپراتورها، شماری از کاربران عنوان می کردند که گاه گاهی اینترنت LTE را به درستی دریافت نمی کنند. سپس مشخص شد که مشکل یاد شده تنها به یک اپراتور محدود نشده و ایراد در نرم افزار آیفون ۷ و مدل ۵.۵ اینچی آن است که می بایست به سرعت رفع شود.

می توان آی او اس ۱۰ را یکی از بهترین بروزرسان های این سیستم عامل خواند چرا که قابلیت ها و ویژگی های قابل توجهی را فراهم کرده؛ به طور مثال لاک اسکرین به خوبی تحول یافته، اپلیکیشن پیام رسان نیز دستخوش تغییرات جالبی شده و سیری و اپل موزیک و چند بخش دیگر نیز با بهبودهایی همراه بوده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.