نمایشگر جدید بدون حاشیه شارپ و احتمال استفاده از آن در آیفون بعدی

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اوایل سال جاری میلادی بود که کمپانی شارپ به مبلغ ۶.۲ میلیارد دلار به فاکسکان واگذار شد. شرکت ژاپنی فعال در زمینه تولید نمایشگرها به تازگی نمونه ای مفهومی از یک موبایل با نام «Corner R» را معرفی کرده که مجهز به نمایشگری ۱۰۰ درصد بدون حاشیه است.


نمایشگر ۵.۲ اینچی این موبایل مفهومی از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ بهره می برد و تراکم پیکسل آن برابر با ۴۲۵ppi است. رکورد نسبت ابعاد نمایشگر به پنل جلویی نیز برابر با ۹۰ درصد است.

لازم به ذکر است که این نمایشگر جدید بر پایه فناوری اختصاصی IGZO شارپ به تولید رسیده، در چهار وجه خود داری خمیدگی است و در عمل می تواند به تراکم پیکسل شگفت انگیز ۱۰۰۰ppi نیز دست پیدا کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

هنوز زمان عرضه و دستگاه های میزان این نمایشگر جدید اطلاعی در دست نیست، اما پیش از این شنیده شده بود که اپل قصد دارد در آیفون بعدی خود از نمایشگرهای ساخت شارپ بهره ببرد.

علاوه بر این، چند ماه پیش نیز شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر این که آیفون ۸ از نمایشگری بدون حاشیه بهره خواهد برد. همین شواهد ما را امیدوار می کند به این که شاید توجه تیم کوک و تیم طراحش به سمت این پنل های جذاب از شارپ جلب شده باشد.

the-sharp-corner-r-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display-1 the-sharp-corner-r-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display-2 the-sharp-corner-r-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display-3 the-sharp-corner-r-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display-4 the-sharp-corner-r-is-a-concept-phone-with-a-bezel-less-curved-edge-display

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.