نگاه نزدیک به اپل واچ سری ۲ – مدل نایکی +

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

به دنبال همکاری اپل با شرکت لوازم ورزشی نایکی، نسخه‌ی خاصی از سری دوم اپل واچ موسوم به نایکی + در دسترس قرار گرفته است. اپل واچ نایکی پلاس با تمرکز بیشتر بر روی فعالیت های ورزشی به خصوص دویدن طراحی شده و بندهایی با رنگ و ظاهری متفاوت ارائه می دهد. همچنین ساعت هوشمند یاد شده از اپلیکیشن خاص نایکی برای ثبت و دنبال کردن فعالیت های ورزشی بهره می برد.


مدل نایکی پلاس تمام قابلیت‌های اپل واچ سری ۲ را ارائه می دهد که از جمله‌ی آنها می توان به برخورداری از GPS داخلی، قابلیت ضد آب و نمایشگری شفاف تر اشاره نمود. این ساعت هوشمند در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلیمتری و با رنگ بدنه‌ی نقره‌ای یا خاکستری به همراه چهار ترکیب رنگ بندی برای بندها عرضه می شود. علی رغم طراحی منحصر به قرد، اسمارت واچ مورد اشاره از قیمتی مشابه با سایر مدل ها برخوردار است.

applewatchnike01

اپل واچ نایکی پلاس از واچ فیس های اختصاصی نایکی بهره می برد و اپل به طور استثنا در این مدل این امکان را برای کاربر فراهم نموده تا واچ فیس را با بند ساعت هماهنگ کند. به علاوه، دسترسی به اپلیکیشن نایکی موسوم به Nike + Run Club تقریبا از تمام قسمت‌ها امکان پذیر است.

applewatchnike00

 

یکی از رنگ هایی که صرفا در این مدل به چشم می خورد وُلت(Volt) نام دارد و به صورت تک رنگ یا در ترکیب با سفید قابل تنظیم است و در کنار رنگ بند ساعت، جلوه زیبای را به این مدل از اسمارت واچ می بخشد.

مطابق با گفته کمپانی اپل، عرضه‌ی این محصول یک ماه پس از سایر مدل ها و در اواخر ماه جاری میلادی آغاز می گردد و چنانچه شرکت یاد شده بندهای نایکی پلاس را جداگانه به فروش برساند، می توان آنها را در مدل های غیر نایکی نیز به کار گرفت.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

applewatchnike02

 

در ویدیوی زیر می توانید به طور ملموس‌تری عملکرد اپل واچ نایکی پلاس را مشاهده نمایید.در ادامه نیز عکس‌های بیشتری از این اسمارت واچ را در اختیارتان قرار داده ایم.

 تماشای ویدیو

applewatchnike07

applewatchnike04

applewatchnike06

applewatchnike05

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.