ویدیویی هوایی از آخرین پیشرفت های مقر جدید اپل

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

مقر جدید کمپانی اپل در شهر کوپرتینوی کالیفرنیا با سرعت زیاد در حال ساخت است، چرا که با انتشار هر ویدیوی جدید از این محوطه وسیع شاهد پیشرفت های قابل توجهی نسبت به قبل هستیم.


بعد از حدود دو سال که از آغاز ساخت مقر جدید کمپانی اپل موسوم به Campus 2 می گذرد، حال مراحل ساخت بنای اصلی تا حدود زیادی به پایان رسیده و تمرکز اصلی روی تاسیسات داخلی و ساخت بناهای حاشیه ای قرار گرفته است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

حالا دیگر پنل های خورشیدی وسیعی که قرار است بخش عمده انرژی مورد نیاز این مجموعه را تامین کنند نیز در حال نصب هستند و پیشرفتی حدود ۵۰ درصدی داشته اند.

با توجه به رسیدن به فصل مناسب، شاهد کاشت درختان فراوان در جای جای زمین های اطراف Campus 2 اپل هستیم و به تدریج شکل نهایی باغ ها نیز نمایان می شود.

در محوطه داخلی بنای حلقوی مقر اپل پارک، آب نماها و سایر تاسیسات با سرعت زیادی در حال ساخت هستند و دیگر فاصله زیادی تا نهایی شدن ندارند، ضمن این که حالا دیگر مسیر های ویژه پیاده روی، دوچرخه سواری، تنیس و بسکتبال نیز موقعیت خود را پیدا کرده اند.

طبق برنامه قرار بود Campus 2 شرکت اپل تا پایان سال ۲۰۱۶ آماده بهره برداری شود و کارمندان از ابتدای سال ۲۰۱۷ به آنجا منتقل شوند، اما با توجه به درصد پیشرفت فعلی به نظرم می رسد که این جا به جایی تا میانه های سال آینده به تاخیر بیوفتد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.