ویدیو: با Lift، شارژر معلق ساعت های هوشمند آشنا شوید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

چطور می توان فرایندی ساده و معمولی چون شارژ کردن یک گجت را به کاری منحصر به فرد و جذاب تبدیل کرد؟ شارژ در حالت بی وزنی چطور است؟ شارژر جدید لیفت (Lift) می تواند همین کار را برای شما انجام دهد. یعنی اپل واچ یا هر ساعت هوشمند دیگری که از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی کند، با استفاده از این وسیله در هوا معلق مانده و همزمان شارژ خواهد شد.


با آن که امکان شناور سازی اجسام با استفاده از میدان الکترومغناطیسی فناوری جدیدی نیست و چند قرنی قدمت دارد، اما باز هم تماشای عملکرد آن حسی از پیشرو بودن را القا می کند.

گروه سازنده شارژر بی سیم لیفت برای جمع آوری سرمایه لازم جهت تولید محصول خود، کمپینی را در وبسایت سرمایه گذاری گروهی کیک استارتر به راه انداخته است و تا کنون نیز استقبال نسبتاً‌ مناسبی از آن به عمل آمده.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

این شارژر بی سیم، اپل واچ شما را در هنگام شارژ روی هوا معلق نگاه می دارد و وقتی مشغول شارژ کردن گجت خود نیستید، می توانید از آن به عنوان یک چراغ خواب کوچک و البته شناور در هوا استفاده کنید.

طراحی ساده و یکدست این محصول سبب می شود که هماهنگی ظاهری آن با دیگر گجت های کمپانی اپل عالی باشد. ضمن این که از محل نشیمنگاه ساعت لیفت می توان به عنوان یک پاور بانک در سفر نیز استفاده نمود و اپل واچ خود را با آن شارژ کرد.

شارژرهای لیفت قرار است در صورت جمع آوری سرمایه لازم، از ماه اکتر به دست خریداران برسد. شرکت سازنده قیمت خرده فروشی آن را ۲۴۹ دلار تعیین کرده، اما حمایت از آن از طریق کیک استارتر شامل تخفیفی قابل توجه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.