ویدیو: تست سقوط آیفون ۷ پلاس در برابر گلکسی نوت ۷ سامسونگ

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

باز هم یک تست سقوط دیگر و این بار رقابتی میان غول های سنگین وزن؛ تست سقوط میان بهترین فبلت های موجود در بازار، یعنی آیفون ۷ پلاس اپل در برابر گلکسی نوت ۷ سامسونگ. می خواهیم ببینیم که کدام یک بیشتر در برابر این آزمایش دشوار دوام خواهند آورد.


با آن که ماجرای انفجار باتری گلکسی نوت های جدید رسوایی بزرگی را برای سامسونگ به بار آورد و ضرری بالغ بر ۱.۵ میلیارد دلار را روی دست سرمایه گذاران گذاشت، اما نباید از حق گذشت که جز بحث باتری، این موبایل به شایستگی تاج برتری در میان موبایل های اندرویدی را بر سر می گذارد.

در آن طرف اما حریفی قدرتمند ایستاده است؛ جدیدترین دست پرورده کمپانی اپل که شاید نسبت به نسل قبل خود تغییر چندانی نکرده باشد، اما با دوربین دوگانه جدید و بسیار جذاب، در کنار زیبایی بیشتر و البته دکمه هوم لمسی تازه و پردازنده ای بسیار قدرتمند، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

روال تست کاملاً ساده و آشناست؛ هردوی این فبلت های گران قیمت از ارتفاع حدود ۱ متری و هر بار از یک وجه روی سطی سخت رها می شوند. یک بار از سمت بدنه پشتی، یک بار به صورت عمودی، بار دیگر از سمت پهلو و در آخر نیز از سمت نمایشگر. اگر هرکدام از این موبایل ها پس از این تعداد سقوط همچنان زنده بمانند، مرحله آخر آنقدر تکرار خواهد شد تا تلفن هوشمند مذکور در نهایت تسلیم شود.

شاید تصور کنید که آیفون ۷ پلاس به دلیل بدنه تمام فلزی از شانس بیشتری در مقابل فبلت سامسونگ با بدنه پشتی شیشه ای برخوردار است، اما این را به یاد داشته باشید که در بسیاری موارد نتایج تست سقوط با آن چه تصور می شود متفاوت خواهد بود.

با این دیدگاه شما را دعوت به تماشای این تست جذاب می کنیم.

تماشای ویدیو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.