ویدیو: مراحل اجرایی ساخت مقر جدید اپل با سرعت در حال انجام است

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

مدتی قبل تصاویر هوایی از مراحل پیشرفت مقر جدید کمپانی اپل، موسوم به «Apple Campus 2» را خدمت شما ارائه دادیم. حالا ویدیویی تازه هوایی از این مقر سفینه مانند منتشر شده که نشان می دهد عملیات اجرایی آن با سرعت در حال انجام است.


بزرگترین تغییری که می توان نسبت به ویدیوهای قبلی دید، اتمام بخش اصلی کارها در حوزه بناها است. به نظر می رسد که عمده عملیات های بتن ریزی و دیوارسازی ها انجام گرفته و حالا تمرکز اصلی روی محوطه سازی و نماکاری ها است.

به احتمال فراوان،‌ در حال حاضر تعداد فراوانی تکنیسین تمام مدت مشغول کار در درون این ساختمان های وسیع باشند تا تاسیسات برقی، لوله کشی و سایر سیستم ها را نصب و راه اندازی نمایند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

گرچه فونداسیون آبنمای بزرگ در نظر گرفته برای حلقه درونی این مجتمع ریخته شده، اما جز این تغییر، شاهد پیشرفت زیادی در ساخت باغ های اطراف مقر جدید اپل صورت نگرفته. شاید قرار است تمرکز بیشتر روی این بخش به انتهای فصل پاییز و زمستان و وقت کاشت درختان منتقل شود.

بخش دیگری که پیشرفت آن در ویدیوی جدید مشهود است، آمفی تئاتر زیرزمینی است که اپل روی آن برای کنفرانس های بعدی و معرفی محصولات آینده حساب ویژه ای باز کرده.

تماشای ویدیو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.